Työkaveri kritisoi kun ostin kalaa
Siis oli ilmeisen väärin ostettu, kun ostin itelleni kalaa ja kasviksia.
Olis kuulemma pitäny tehä makaronilaatikkoa ja makkaraa. ???
Toinen työkaveri väitti kerran, pitkällisen harkinnan jälkeen, mistä pääsisi kritisoimaan, vääränlaista kahvimaitoa oli mulla.
Saanko hengittää?
Kommentit (11)
Tolla asenteella ja herkkähipiäisyydellä sinulla ei ole oikeutta hengittää. Mielenterveytesi kannalta on parasta irtisanoutua töistä ja muuttaa yksinäiseen mummonmökkiin maalle. Ruuat tilaat sinne netistä.
VITTU ku ei wolt pyöräilen tänne mummonmökkiin.
Mä en ilmeisesti saa myöskään istua tai seistä tai maata tällä logiikalla?
Eli siis ostan makaronilaatikkon ainekset, mitä inhoan, ja makkaraa, mitä inhoan vielä enemmän.
Niin sit kellään?
Tai sitte en.🤔
No jos et tuon paremmin pysty perustelemaan kalaostoksiasi, niin makaronit joo.
Miksi sinä teet niin hirveän suuren numeron jonkun työkaverisi puheista, minkä ikäinen olet? Kyllä me muutkin kuulemme toisten arvosteluja ja jopa moitteita, mutta emme me niistä piittaa emmekä jää märehtimään pitkäksi aikaa.
Aikuistu, ja opi se, että teitpä niin tai näin, jonkun muun mielestä se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella ja herkkähipiäisyydellä sinulla ei ole oikeutta hengittää. Mielenterveytesi kannalta on parasta irtisanoutua töistä ja muuttaa yksinäiseen mummonmökkiin maalle. Ruuat tilaat sinne netistä.
Kuljettaja kritisoi ruokia koko matkan mielessään ja täräyttää kirjoittajalle jotain loukkaavaa jättäessään ostokset.
Fakta.
Tää olikin viimeinen niitti, ku pinna katkes.
Mikä se oikee kahvimaitoki on? Ja niin edelleen ja niin edelleen?
Aina olen työni hyvin hoitanu, mutta kun ei kelpaa, ni vittu, niin saikutan. Kelan kautta korkeempina veroina te " paremmat" maksatte.
Vierailija kirjoitti:
Tää olikin viimeinen niitti, ku pinna katkes.
Mikä se oikee kahvimaitoki on? Ja niin edelleen ja niin edelleen?
Aina olen työni hyvin hoitanu, mutta kun ei kelpaa, ni vittu, niin saikutan. Kelan kautta korkeempina veroina te " paremmat" maksatte.
Kannattaa mennä uudelleen juttelemaan terapeutin kanssa.
Aina löytyy narisijoita teitpä niin tai näin. Nuorena otin joskus herneet siitä, mutta iän myötä (50+) olen jo aikoja sitten lakannut välittämättä kaikenmaailman duunikavereiden möläytyksistä. Otan myös etäisyyttä vatipäihin oli ne duunissa tai sukulaisia.
Kyllä meikäläinen perseilyt kestää. Vastapainoo ei vaan oo, ku teit niin tai näin, ni aina väärin päin. Alkaa rasauttaa.
Mitä siis kaffemaitoo te juotte?
Ap
Älä osta kalaa, jos et kestä kritiikkiä.