Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän käytös on suoraan syvältä p:stä

15.04.2017 |

Mistäs aloittaisin? En ole tehnyt mitään ansaitakseni tämän mittakaavan p*skaa, jota saan osakseni poikaystävältäni. Ehkä hän on pian ex. Jotain tyhmää olen tehnyt, kyllä, mutta pyytänyt anteeksi. Yhden exän kanssa törmäsimme (ja tulemme törmäämään vielä useasti) eräässä paikassa. Tämä ex on niiiiin vanha juttu, etten osannut ajatella häntä exänä enkä varsinkaan ajatella, kuinka hänen kanssaan "kaveeraaminen" loukkaisi poikaystävää. Sen ymmärrettyäni lopetin heti sen touhun ja poikaystävä tietää kyllä.
Vaan ei luota minuun tippaakaan ja on kertonut sen minulle itse. Puhun liikaa muista miehistä (koska omani ei saa minua enää tuntemaan itseäni upeaksi, päinvastoin) ja nautin täysin rinnoin sitten vaikka muiden miesten katseista ja mukavista eleistä minua kohtaan. Tätähän poikaystävä ei sulata alkuunkaan. Eli periaatteessa se, että muut miehet huomaavat minut on poikaystävän mielestä MINUN epäluotettavuuttani.
Nyt on sitten kuvaan astunut myös huorittelu. Kuulemma ansaitsen sen käytökselläni (en todellakaan ansaitse). En käsitä, miten joku voi pitää minua niin epäluotettavana kuin poikaystäväni pitää. Kukaan muu ei ole koskaan epäillyt sanaani, ei kaverit eivätkä poikaystävät. Poikaystävä ei ole mikään limainen naistennaurattaja, ei käy baareissa eikä hänellä ole naiskavereita, enkä muutenkaan epäile hänen tekevän mitään kiellettyä selkäni takana (josta sitten tuo jatkuva epäluuloisuus minua kohtaan johtuisi). Tai kyllä minä joskus epäilen, mutta mielestäni ihan kohtuuden rajoissa kuitenkin.
Tällaista elämää en enää jaksa. Poikaystävä on luonteeltaan (miinus tämä jatkuva epäily tietenkin) oikeastaan juuri minulle sopiva, mutta en tiedä voinko enää jatkaa. Haluanko ja jaksanko. Huorittelut ovat uusi hmm.. piirre? miehessä ja montaa kertaa ei tarvitse sitä sanaa sanoa minulle. En minä niinkään siitä sanasta itsestään loukkaannu, vaan siitä, että poikaystävä kykenee sanomaan niin törkeän sanan minulle.

Voi olla, etten vastaa enää koskaan mitään poikaystävälle. Ehkä tämä oli vikatikki.

Kommentit (1)

1/1 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen enää jatka..Ennen pitkää mies tukahduttaa sinut etkä enää tiedä kuka olet. Sitä seuraa vaan pahempi kriisi ja mielenterveys kärsii. Huorittelu on kamalaa henkistä väkivaltaa omalta mieheltä. Oikeasti toisiaan rakastavat ihmiset eivät käytä niin loukkaavaa kieltä, edes suuremman riidan keskellä. Tosi rakkaus odottaa vielä Sinua. Rakkaus, joka hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet! Rohkeutta eroon! Se tulee olemaan varmasti Vaikea päätös, mutta ennemmin tai myöhemmin olet onnellinen ettet enää jatkanut Tuossa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän