Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leffasuosituksia

Vierailija
14.04.2017 |

Näin pitkäperjantaina olisi mukava katsoa jotain hyvää elokuvaa, mutta ainainen ongelma vaivaa: mitä katsoa? Heittäkää ehdotuksia! Eniten kiinnostaisi joku Forrest Gumb -tyylinen draama, mutta kaikki ideat otetaan vastaan. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satantango

Vierailija
2/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gump*

Katso Before Sunrise -trilogia.

Vierailija
4/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä maili

Vierailija
5/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse latasin torrentteina juuri

Logan 2017 (jackman)

Aftermath 2017 (Schwarzenegger)

Vierailija
6/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis ole innostunut mistään noista tänään iltaysiltä tulevista leffoista eri kanavilla?, tai etkö katso tavallista tv:tä?

Itse ajattelin katsoa The Best Excoic Marigold Hotel (Sub-kanava), koska en ole nähnyt sitä ennen.

Vierailija
7/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! :)

No kappas, kirjoitusvirhehän sinne Forrest Gumpiin lipsahti. Olen nähnyt kaksi ekaa before sunrise -leffaa ja en jostain syystä syttynyt. Ehkä oli liian kovat odotukset? Eka vielä menetteli, mutta toista en jaksanut edes katsoa loppuun.

Tänä iltana tulevista leffoista olen nähnyt suurimman osan ja loput eivät herättäneet kiinnostusta. Nyt katson trailereita jo ehdotetuista elokuvista. :)

Vierailija
8/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuija ja tosinuija

Vierailija
9/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso joku eeppinen draama-seikkailuelokuva, esim. Papillon, Kwai-joen silta, Ben Hur tms.

Tai elämäkertaelokuva, esim. Ted & Sylvia (runoilija Sylvia Plathin elämästä kertova) tai Tunnit (Virginia Woolfin elämästä kertova).

Vierailija
10/10 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen seikkailu/fantasiaelokuva kuin Stardust (en muista, oliko sillä joku suomennos). Vaikkei genre sinäänsä itseäni ole juuri napannut, niin tuo oli yllättävän viihdyttävä. Ei liian vakavasti tehty, vaan juuri sellaista mukaansatempaavan viihdyttävää ja kuitenkin ihan kunnon juonella ja näyttelijöillä varustettuna.

Toinen vähemmän telkkarissa näkynyt elokuva, joka on mielestäni ihan maininnan arvoinen, on Cashback. Ikävän eroprosessin jälkeen kaveri alkaa kärsiä unettomuudesta ja päättää käyttää senkin ajan hyödyksi. Jossain vaiheessa hän huomaa olevansa kykenevä pysäyttämään ajan. 

Paljaita tissejä elokuvassa vilahtelee (ehkä yksi syy miksi leffa näin miehen mieleen jäi:) ), mutta kokonaisuudessaan elokuva on mukavan "erilainen" unenomaisuutensa ja pitkien monologiensa myötä. Loppua kohti ote jotenkin kirpoaa, mutta ihan mieluusti sen kuitenkni katsoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi