Muut suhtautuvat kielteisesti vaimoni lihomiseen
Minulla on ihana, rakas, viehättävä vaimo. Intohimoa ei suhteesta puutu. Olen kuitenkin surullinen siitä, että tuntuu kuin muut suhtautuisivat kielteisesti vaimoni pyöreyteen. Kavereiden puheista tämä tulee esille rivien välistä. Vaimon perheenjäsenet ovat aika suoraankin ottaneet asian puheeksi. Ja vieraat naiset flirttailevat joskus ihan kuin vaimoni ei olisi paikalla. Tätä ei koskaan tapahtunut silloin, kun vaimoni oli vielä hoikka ja ilmeisesti muiden silmissä viehättävämpi. Ymmärrän vaimoni painonnousun, sillä hän on synnyttänyt meille kolme ihanaa lasta. Miksi muut odottavat minulta vaimoni ulkonäön arvostelua, kun minulle hän on edelleen sama nainen, johon aikoinani rakastuin. Hän oli aikoinaan aika laihakin ja nyt 20 kiloa enemmän tekee hänestä vain lievästi ylipainoisen. Tuntuu kurjalta vaimoni puolesta.
Kommentit (6)
Syystäkin sillä kyseessä on kansanterveydellinen ja -taloudellinen rasite.
Vierailija kirjoitti:
Syystäkin sillä kyseessä on kansanterveydellinen ja -taloudellinen rasite.
Lievästi ylipainoinen ei kyllä ole rasite millekään muulle kuin sinun peppukivullesi.
No lähdetkö ap niiden muiden naisten flirttiin mukaan vai mistä tiedät/huomaat, että sinulle flirttaillaan?
Vierailija kirjoitti:
No lähdetkö ap niiden muiden naisten flirttiin mukaan vai mistä tiedät/huomaat, että sinulle flirttaillaan?
No sieltähän se pakollinen ap:n syyllistäjä syöksyi, kuten joka ikisessä ketjussa.
No jopas on sun vaimolla ihana mies! Paljon onnea ja rakkautta jatkossakin!
Sama juttu se oli meilläkin, kun lihoin. Joku heitti oikein kivan vitsinkin miehelle "Tiedätkö miten pääsee selluliitista eroon"? No tietenkin muuttamalla kotoa :/
Tämä vitsailija sairastui syöpään ja erokin tuli. Ei pitäisi olla niin mahtipontinen. Voi sattua itselle mitä vain. Meillä kumppanin kanssa elämää yli 30 vuotta takana kuitenkin, joten en lähtis kuittailemaan.
Ootpa lämpönen ja järkevä ihminen kyllä! Mukavaa pääsiäistä teidän perheelle, vaimosi on varmasti onnellinen kun hänellä on kaltaisesi puoliso.