Siis harrastaako ihmiset tosissaan sovintoseksiä?
Ja riita sovittu?
Mulla on kaksi melko pitkää suhdetta takana ja me kyllä aina puhuttiin riidat selviksi :D
Kommentit (20)
Hmmmm no enemmän kai sellaista, että naidaan kun ollaan päästy yhteisymmärrykseen. Sellaista toisen hyvittelyä ehkä?
Meillä mies pihtaa seksiä vaikka viikkoja ja kuukausia mykkäkoulussa, kunnes olen antanut riidassa periksi ja sitten ns sovun päätteeksi harrastaa seksiä minulla. Ei voi sanoa yhdessä harrastetuksi, vaikka yhteisymmärryksessä onkin, kun siitä puuuttuu silloin kaikki lämmittely ja on ihan suoraan asiaan ja alle minuutissa valmis, toisin kuin normaalisti seksissä. Se on kuin joku eläimellinen rituaali hänen ensin uhatun ja sitten palautetun 'valta-asemansa' todentamiseksi.
Ei meillä sovintoseksi ole se millä sovinto tehdään, vaan sitten kun riita on saatu sovittua, halaillaan ja pussaillaan sovinnon merkiksi ja se johtaa seksiin. Siinä on yleensä ehkä vielä hiukan riidan tunteet pinnassa ja siksi seksissä on sellainen tosi tunteikas ja intiimi ilmapiiri. Erittäin hyvää seksiä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies pihtaa seksiä vaikka viikkoja ja kuukausia mykkäkoulussa, kunnes olen antanut riidassa periksi ja sitten ns sovun päätteeksi harrastaa seksiä minulla. Ei voi sanoa yhdessä harrastetuksi, vaikka yhteisymmärryksessä onkin, kun siitä puuuttuu silloin kaikki lämmittely ja on ihan suoraan asiaan ja alle minuutissa valmis, toisin kuin normaalisti seksissä. Se on kuin joku eläimellinen rituaali hänen ensin uhatun ja sitten palautetun 'valta-asemansa' todentamiseksi.
Ja sinä suostut tähän spermaämpäriksi syystä että?
Tuo nyt ei ole sovintoseksiä, vaan kiristysseksiä. Ihan eri asia.
Harrastetaan, kerran hajosi pöytäkin kun oli niin rajua, kantsii kokeilla saa ainakin kunnon kyydit eikä tartte vähään aikaan tapella :)
No katsos kun kaksi rakastavaista sopii, on seksi intohimoista ja todella tunteikasta. Tyyliin kulta en mä millään pahalla ja rakastellaan huonot fiilikset pois päiväjärjestyksestä. Kumpikin saa niin rajun orgasmin että varmasti jaksaa ainakin viikon olla tappelematta.
Olen ollut suhteessa jossa me ei muuta tehty kun naitiin ja tapeltiin, ihan hulluahan se oli mutta ainakin seksi oli ihan helkkarin tyydyttävää :D
Kerran on nainen raapinut minut verille sovintoseksissä, upotti kynnet mun selkään ja raapi alaspäin. Kaveri kysy jäljistä koristreenien jälkeen en sanonut mitään. Passion is real joillakin.
Tulee mieleen että onkohan jonkun persoonallisuushäiriön juttu jos käy erittäin kuumana sovintoseksiin?
Paljon puhutaan sovintoseksistä. Mutta jos on ollut oikein penteleenmoinen riita, niin ei siinä kyllä heti sovinnon jälkeenkään seksiä tee mieli. Kyllä se vaatii pienen tasoittumisajan. Miten nopeasti riidan jälkeen pystytte seksiin? Ja siis kun kyse ei ole mistään sanaharkasta vaan kunnon tappelusta, jossa on huudettu toiselle kurkku suorana, ladeltu "totuuksia" ja loukattu, melkeinpä heitelty sormuksia ulos ikkunasta.
Itsellä ei pieneen mielenkään tulisi harrastaa miehen kanssa seksiä jos juuri on riidelty. Ja hän on myös sanonut, että riitely ja seksi ei kuulu yhteen. Meillä kummallakin on halut nollassa jos juuri on riidelty.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota. Jos on riita niin ei ole haluja.
Siis sitä sovintoseksiä harrastetaan nimenomaan sen jälkeen, kun se riita on sovittu. Sitä sillä tarkoitetaan, eikä sitä, että sovinto tehtäis seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon puhutaan sovintoseksistä. Mutta jos on ollut oikein penteleenmoinen riita, niin ei siinä kyllä heti sovinnon jälkeenkään seksiä tee mieli. Kyllä se vaatii pienen tasoittumisajan. Miten nopeasti riidan jälkeen pystytte seksiin? Ja siis kun kyse ei ole mistään sanaharkasta vaan kunnon tappelusta, jossa on huudettu toiselle kurkku suorana, ladeltu "totuuksia" ja loukattu, melkeinpä heitelty sormuksia ulos ikkunasta.
Itse en tuollaista tappelua ole harrastanut missään suhteessa. Kuulostaa hirveältä draamalta ja tasapainottomalta sekoilulta. Itse en edes jäisi suhteeseen, jossa huudetaan kurkku suorana, ladellaan "totuuksia" ja melkeinpä heitellään sormuksia ikkunasta. Ymmärrän hyvin, että seksiä ei tee tuollaisen jälkeen mieli, koska onhan tuo todella epäkunnioittavaa käytöstä. Mutta ehkäpä sovintoseksi sopii silloin, kun ihmisillä on riidanKIN aikana pohjalla kunnioitus ja välittäminen toista kohtaan, ja riita on todellakin vain erimielisyys. Sellaiset riidat eivät ole vahingollisia, mutta itse kokisin kaikenlaisen epäkunnioittavan ja suoranaisesti aggressiivisen käytöksen todella vastenmielisenä - en itse sellaista suhteeseen kaipaa.
Olen törmännyt yhteen mieheen, joka kiihottui riitelystä. Mutta iso osa miehistähän kiihottuu esim. naisen kyynelistä ja kärsimyksestä. Sadismia. Hyvä, jos olet välttynyt ja kannattaa pysytellä jatkossakin kaukana
Vierailija kirjoitti:
No ei kai sitä suoraan riidan päätteeksi, vaan sitten kun ne asiat on sovittu. Siksi sen nimi on sovintoseksi eikä riitelyseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tapellut kurkku suorana huutaen, "totuuksia" laukoen ja loukaten ja esineitä paiskoen aikuisiällä. Lapsena ja teininä siskoni kanssa oli tuollaista, puolison kanssa ei koskaan. Ja siskonkin kanssa ollaan nykyään oikein hyvissä väleissä.
Onko se sellasta samanlaista kuin yhdessä bond-elokuvassa kun pahisnainen kesken panon murskasi miehen kylkiluut
Musta tuntuu että se on riitelyn koko idea mutta ehkä sitten en osaa tätäkään tehdä oikein?