Masennus, syömishäiriö (bed)ja laihdutusyritykset. Vihaan itseäni ;(
Mulla ei ole ystäviä, 9v poikakaan ei samalla tavalla tarvii äitiään kuin pienempänä (viemään puistoon ym) ja olen sinkku, joten töiden jälkeen lähinnä istun himassa ja syön ! Olen koettanut napostella terveellisesti, mutta ei vaan ne pahvinmakuiset riisikakut hakkaa irtispussia! Sillon kuin poika on isällään, kaljaakin menee ihan kiitettävästi.
joo, ja masentunut tosiaan olen. Virallisesti 4vuotta, epävirallisesti varmaan enemmän. Syön masennuslääkkeitä & välillä unilääkkeitä. Monilta masennus vie ruokahalut, vaan ei päde meikämuijaan !
Joo ja yritän siis laihduttaa, lenkkeilen 1-2 krt viikossa ja kahvakuulailen himassa n. 15 min kerrallaan. yritän pitää säännöliset ruoka-ajat ja syödä terveellisesti, mutta sen linssi/kasvispadan vaikutukset kyllä kumoutuu kun mätän nukkumaan menoon asti herkkuja kaksin käsin ! Jos ei ole muuta, syön kaakaojauhetta purkista tai leipää. Kynnetkin on purtu nahkaan asti :/
Mitat mulla on 164cm/69 kg ja suurin ongelma on omenalihavuus! Vyötärö on 98cm, enkä meinaa vaatteita saada päälle tuon pallon kanssa. Närästää ja selkään sattuu.
Että voikin ihminen vihata itseään..