Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjä kuori

Vierailija
14.04.2017 |

Minulla on sellainen olo, että olen pelkkä tyhjä kuori. Että en ole mitään ilman toisia ihmisiä.

Erosin hiljan melko pitkästä parisuhteesta ja muutin kuun vaihteessa omilleni. Ongelmani on, että pelkään olla yksin. Olen tähän mennessä onnistunut välttelemään yksinoloa asunnossani, mutta tänään olen joutunut kohtaamaan todellisuuden.

Tuntuu, että en ole mitään. Tai että en tiedä, kuka minä olen. Tuntuu, että olen aikaisemmin määrittänyt itseni ex-mieheni kautta. Että olen vain tyhjää täynnä vailla omaa minuutta. Todella ahdistavaa.

Onko muilla kokemuksia samankaltaisista tuntemuksista? Ja jos, niin miten olette selvinneet vai oletteko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tyhjäkuoriksi sanotaan narsistisesti häiriintyneitä joilla ei ole omaatuntoa.

Mutta sinulla on joku nuoruuden identiteettikriisi. Ei häiriö vaan kriisi. Niin kauan kuin et itse vahingoita muita, sinulla on toivoa. Ala arvostamaan itseäsi. Olet eri kuin kukaan muu.

Vierailija
2/2 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tyhjäkuoriksi sanotaan narsistisesti häiriintyneitä joilla ei ole omaatuntoa.

Mutta sinulla on joku nuoruuden identiteettikriisi. Ei häiriö vaan kriisi. Niin kauan kuin et itse vahingoita muita, sinulla on toivoa. Ala arvostamaan itseäsi. Olet eri kuin kukaan muu.

Olen nelikymppinen, joten tuskin mistään nuoruuden kriisistä on kyse. Ehkä keski-iän. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme