Tykkäisin muuten mun kropan muodosta, jos mun jalka ei olisi 1cm toista pidempi
Kommentit (5)
Marilyn Monroella oli kuulemma tapana hiotuttaa toisesta kengästään korkoa hieman pois, jotta sai kävelyynsä keinuvaa seksikkyyttä. Sulla siis on luonnostaan tämä marilynmainen seksikäs kävelytyyli. Aika hottia.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli sentistä. Mun jalka on lähes metrin lyhyempi kuin ne kaksi muuta. Ja hieman ohuempikin se on. Osta toiseen kenkään sentin pohjallinen.
Onko sulla sitten kolme jalkaa?
Ja ostankin, ellei se kasva itsekseen samaan mittaan kuin toinen. Olen kuitenkin vasta parin viikon päästä 15, joten toivoa saattaa vielä olla.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroella oli kuulemma tapana hiotuttaa toisesta kengästään korkoa hieman pois, jotta sai kävelyynsä keinuvaa seksikkyyttä. Sulla siis on luonnostaan tämä marilynmainen seksikäs kävelytyyli. Aika hottia.
Aijjaa. :D
Sentin pituusero on normaali. Itsellä tuli pidemmän jalan polvi kipeäksi, mutta käytän lenkkarityyppisiä joustavia kenkiä, niin ei satu. Myöskin kovalla asvaltilla kävely kipeyttää polvea joten maastossa lenkkeily on parempi.
Jos näyttää että lyhyempään jalkaan kehittyy vaivaisenluu, varpaanerottaja tappeja myydään apteekissa.
Ihminen on kokonaisuus, ja sinäkin olet ainutlaatuinen. Iloitse siitä mikä on hyvin.
Älä huoli sentistä. Mun jalka on lähes metrin lyhyempi kuin ne kaksi muuta. Ja hieman ohuempikin se on. Osta toiseen kenkään sentin pohjallinen.