Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalle tuli uusi nuori natku

Vierailija
14.04.2017 |

Siis aika vasta yliopistosta valmistunut. On kova ääni, kipakat askeleet, punaa huulessa ja kynsiss. On poikaystäväkin, kuulin kun keskustelivat puhelimessa. Tämä uusi työntekijä ei ymmärrä olevansa alempana meitä, jotka ollaan oltu talossa kauemmin, minäkin yli 10 vuotta. Se vaan laukoo mielipiteitään ja uudistusehdotuksiaan.

Ja pahinta on, että pomokin näyttää langenneen tuon nuoren natkun pauloihin ja pystytisseihin. Useasti olen nähnyt niiden keskustelevan pomon huoneessa, ovenkin laittavat kiinni ettei me muut kuulla.

Miten päästä eroon tuollaisesta ihmisestä, tietysti parasta olisi jos koeaikanaan lähtisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on just parhaita, ne antaa heti ja ovat kokeilunhaluisia ja alistuvia. Namskis.

Vierailija
2/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on natku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, miksi ei käy salilla. 

Vierailija
4/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa maan pinnalle ap!

Vierailija
5/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein hymyilytti.

Vierailija
6/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat mun työpaikan eräitä naisia. Heti ollaan mulkoilemassa ja valittamassa kaikesta kun uusi nuori nasityöntekijä pukeutuu hameisiin, korkokenkiin, laittaa hiuksensa ja kehtaa vielä punata huulensa!

Vierailija
7/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen narsisti, kun saa pomon puolelleen, saa tilaa. Tuo on hankala tilanne. Sano pomolle kerran tuo mitä kirjoitit tänne. Pahinta on jos alatte joustamaan pahan takia. Paskaväki nauttii kun toiset menee seiniä pitkin. Katso sitä kohti, älä väistä katsettasi.

Ja juttele pomon kanssa.

Vierailija
8/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työpaikalla vähän vastaavanlainen tyyppi. Laitoin kaikille meidän osaston työntekijöille paitsi sille meiliä, että mennään syömään ilman sitä. Jos se kysyy joltain lähtiskö tämä syömään, pitää sanoa ei tai ei puhua mitään. Eikä neuvota liikoja työssä. Jos kerran on niin viisas, niin ottakoon itse selvää asioista!

Vierailija
9/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa katkera, vanha läskiämmylikö se siellä?

Vierailija
10/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi haluat paljastaa provon jo otsikossa noilla itse keksimilläsi sanoilla.

Vierailija
11/11 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli työpaikalla vähän vastaavanlainen tyyppi. Laitoin kaikille meidän osaston työntekijöille paitsi sille meiliä, että mennään syömään ilman sitä. Jos se kysyy joltain lähtiskö tämä syömään, pitää sanoa ei tai ei puhua mitään. Eikä neuvota liikoja työssä. Jos kerran on niin viisas, niin ottakoon itse selvää asioista!

Etkö sä ole kasvanut henkisesti yhtään sitten yläasteaikojen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan