Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko näkee unia kuolleesta koirasta? Meneekö se ohi? Tulen hulluksi

Vierailija
14.04.2017 |

Nyt kolmatta viikkoa havahdun siihen että koira "herättää" minut aamuyöstä ja tajuan, ettei se olekaan enää siinä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aikaa myöten helpottaa. Mä kuulin jopa hereillä ollessani, miten koira tassutteli olohuoneessa ja hyppäs lempipaikalleen sohvalle. Monesti kävin tuijottamassa tyhjää sohvaa:(

Vierailija
2/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei käynyt unissa kuin kerran, isä sen sijaan kävi muutaman kuukauden. Se oli aina kuollut niissä unissakin. Koira oli hyvinkin elävä. Jännä juttu. Kyllä se ohitse menee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. En ymmärtänyt tämän lauseen merkitystä toiselta koiranomistajalta ennenkuin oma koira kuoli, ja vielä huonon kuoleman, josta vieläkin tulee tippa linssiin. Koira on perheenjäsen. Suru on oikein. Ajan myötä hellittää.

Mutta elämä jatkuu, vaikkapa uuden huiskuhännän kanssa. Osataan jatkossa paremmin.

Vierailija
4/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kuoli 11 v kissa yllättäen reilu viikko sitten. Unissa ei mussuni ole käynyt vielä kertaakaan, mutta vähän väliä luulen kuulevani kissan asunnossa jossain. Samoin  saattaa silmäkulmassani muka vilahtaa jotain mustaa ja ensimmäinen ajatukseni on, että jaa ukkeli on herännyt päiväuniltaan :)

Olen ihmetellyt kuinka hiljaiselta ja autiolta asunto tuntuu ilman kissaa. Merkillistä kuinka pieni ja hiljainen olento täyttää huushollin. Ikävä on kova.