Fairy mainos
Fairyn mainoksessa äiti sanoo teinipojalleen "jätit tämän huoneeseesi, joten voit myös huuhdella sen". Miksi teinipojalla on iso likainen uunivuoka huoneessaan?
Kommentit (18)
Kalle on jo iso lapsi joten hänen ei tarvitse mielistellä ketään.
Fairylla on kyllä teennäisimmät ja ärsyttävimmät mainokset aina vaan.
Oletus, että teinit kantaa ruuanloput jääkaapista koneen ääreen huoneeseensa, kun eivät viitsi lämmittää lautasella ja syödä keittiössä.
No se teinipoika käyttää sitä keräysastiana.
Teinillä oli nälkä ja hän lämmitti lasagnen loput mikrossa ja söi suoraan vuoasta samalla kun teki läksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Fairylla on kyllä teennäisimmät ja ärsyttävimmät mainokset aina vaan.
Sääli vaan että se on paras astianpesuaine markkinoilla. Ei auta kuin purra hammasta.
On muuten pantavan näköinen tuo mainoksen äiti.
Minä en tiedä, mutta käy kysymässä naapurin Pekalta?
Noissa Fairy mainoksissa jaksaa aina ihmetyttää kun tuota tökötin riittoisuutta niin mainostetaan. Riittoisuushan riippuu täysin siitä, kuinka paljon sitä aina pruutataan siihen tiskiveteen. Eli riittoisuus on kiinni täysin käyttäjästä, eikä tuotteesta.
Minkämaalaisia nämä Fairy-mainokset mahtavat olla?
Vierailija kirjoitti:
Noissa Fairy mainoksissa jaksaa aina ihmetyttää kun tuota tökötin riittoisuutta niin mainostetaan. Riittoisuushan riippuu täysin siitä, kuinka paljon sitä aina pruutataan siihen tiskiveteen. Eli riittoisuus on kiinni täysin käyttäjästä, eikä tuotteesta.
Olen ihmetellyt myös tätä riittoisuusasiaa.
Se että laittaa pari tippaa altaalliseen vettä, ei ainakaan mulla riitä mihinkään.
Pesusieneen lorautan vanan, kostutan sen ja pesen. Kun teho loppuu, toistetaan. Vain tällä tavalla saan riittävän puhdasta.
Mitä hittoa sen rasvaisen, kuivuneen vuoan "huuhteleminen" edes auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa sen rasvaisen, kuivuneen vuoan "huuhteleminen" edes auttaa.
Niinpä. Tukkii vaan tiskialtaan pienen viemäriputken sillä rasvalla. Astioita ei saisikaan koskaan huuhdella tiskialtaassa, vaan ne tulisi pistää sellaisinaan astianpesukoneeseen. Koneen tulikuuma vesi kyllä sitten huuhtelee mönjät ja vie ne isoa putkistoa pitkin mäjelle.
?