Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tänään syötäisiin- reseptinä töhnämunat, ei sitten muuta nimeä keksitty :D

Vierailija
13.04.2017 |

Hahaha meinas mennä teet väärään kurkkuun kun tuli telkkarista mainos, ilmeisesti jotain täytettyjä suklaamunia, annettu sitten nimeksi töhnämuna :D ei välttämättä kaikista eniten ruokahalua herättävä nimi :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töhnämuniahan ne on muuallakin, se niiden nimi on!

Vierailija
2/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No töhnämuniahan ne on muuallakin, se niiden nimi on!

Ohhoh, niinpä näköjään onkin, piti ihan googlettaa. En ollut ikinä ennen kuullu. Ei sitten törkeempää nimee niille keksiny :D No, aina oppii uutta :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap elänyt kiven alla viime vuodet? Töhnämunat on ollut Se Juttu jo ainakin parina edellisenä pääsiäisenä, aina on otsikoissakin kuinka ne joko loppui tai kuinka niitä voi tehdä itse.

Vierailija
4/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin vastenmielinen nimi. Tulee mieleen haiseva, valkoista mömmöä täynnä oleva mulkku joka on pesty viimeksi kaksi viikkoa sitten.

No tämä juuri niistä tulee mieleen hyi helkkari :D

Vierailija
5/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ap elänyt kiven alla viime vuodet? Töhnämunat on ollut Se Juttu jo ainakin parina edellisenä pääsiäisenä, aina on otsikoissakin kuinka ne joko loppui tai kuinka niitä voi tehdä itse.

No ilmeisesti oon, en kyllä muutenkaan tykkää suklaamunista niin tulee aina skipattua kaupassakin ne hyllyt niin ei oo töhnämunatkaan silmään osunu :D ap

Vierailija
6/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ne on nimeltään dip eggs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi