Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten topatuista push up-liiveistä eroon??

Vierailija
13.04.2017 |

Siis miten voi yhtäkkiä alkaa käyttää ohuita toppaamattomia liivejä, kun on ikänsä käyttänyt sellaisia, joissa on toppausta? Meinaan sitä, että ihmisethän katsoo, että mihin tuon rinnat yhtäkkiä on hävinnyt!
Tykkäisin kaikista ohuista pitsiliiveistä, mutta mun rinnat on niin pienet ja raskauksien jälkeen tyhjätkin, että sellaisten liivien kanssa näytän ihan rinnattomalta. Teini-iästä asti olen käyttänyt pushuppeja ja vähintään pientä toppausta, joten rinnat näyttäneet aina isommilta kuin onkaan.

Mutta enää en haluaisi. Miten siirtyä niihin toppaamattomiin liiveihin sillain sulavasti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryin a-kuppisena pari vuotta sitten toppaamattomiin liiveihin, joskus kuljen jopa liiveittä, toppi päällä. Aluksi oli kieltämättä oudon näköinen, kun povi ei ollutkaan luonnottoman pallomainen, nykyään luonnollinen muoto näyttää hyvältä. Älä mieti mitä muut susta ajattelee, itsesi takiahan sinä liiveistä luovut!:)

Vierailija
2/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu yllättävän nopeasti :) Itse en käytä liivejä nykyään juuri ollenkaan. Ei siinä mene kuin muutama päivä, kun jo tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä tekeekin ongelmaa :D

Ap.

Vierailija
4/4 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän kaikki aikuiset ihmiset tiedä, etteivät kenenkään rinnat ole oikeasti täydellisen pyöreät ja että topatuista liiveistä tulee tietty efekti, joten sinuna käyttäisin rohkeasti sellaisia liivejä kuin haluat! Rintasi ovat kuitenkin yksityisasiasi, joten ei sinulla ole velvollisuutta selittää niiden muutoksia kenellekään, varsinkaan kun muut niihin tuskin kiinnittävät yhtä paljon huomiota kuin itse, kaikkihan kuitenkin loppupeleissä ajattelevat vain itseään!