Hei sinä puhelinmyyjä
Jos minä olen riittävän pitkämielinen sanoakseni kohteliaasti, että minulla on suoramarkkinointikielto niin sinun tehtäväsi ei liene alkaa nokittelemaan, että se pitää vuosittain tarkastaa. Sinun soisi tarkastavan onko minulla sellainen voimassa ennen kuin soittelet.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
tää puhelinmyynti on karannut käsistä ja menny törkeäksi tyrkyttämiseksi,puhelin pirisee milloin mistäkin numerosta,kiellä yhden soittaa toisesta paikasta,numerolista jossa numerosi annetaan jollekkin toiselle
Pitääkö sitä puhelinumeroa jakaa jokaiseen marketin kinkkubingoon?!
Markkinakielto ei päde kaikkeen puhelinmyyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen riittävän pitkämielinen sanoakseni kohteliaasti, että minulla on suoramarkkinointikielto niin sinun tehtäväsi ei liene alkaa nokittelemaan, että se pitää vuosittain tarkastaa. Sinun soisi tarkastavan onko minulla sellainen voimassa ennen kuin soittelet.
Mutta eikö tuo ole just sitä palvelua? Sen sijaan että yksin miettisit miksi myyntipuhelut on taas alkaneen niin puhelinmyyjä ystävällisesti kertoo että suoramarkkinointikielto ei ole ikuinen vaan hyvä tsekata vuosittain.
Ne puhelinmyyjät on usein heikoimmassa työmarkkina-asemassa olevia pelkällä provikalla työskenteleviä, en ymmärrä sitä vihapuhetta mikä heihin usein kohdistuu. Vai onko se vain muodikasta potkia heikompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tuo ole just sitä palvelua? Sen sijaan että yksin miettisit miksi myyntipuhelut on taas alkaneen niin puhelinmyyjä ystävällisesti kertoo että suoramarkkinointikielto ei ole ikuinen vaan hyvä tsekata vuosittain.
Ne puhelinmyyjät on usein heikoimmassa työmarkkina-asemassa olevia pelkällä provikalla työskenteleviä, en ymmärrä sitä vihapuhetta mikä heihin usein kohdistuu. Vai onko se vain muodikasta potkia heikompaa?
Eipä se heikommalta kuulostanut siinä ylimielisenä nokitellessaan.
Pitää olla olemassa muitakin elinkeinoja kuin puhelinmyynti. Se pitäisi ehdottomasti kieltää lailla. Niin monta vanhaa ihmistä nähnyt höynäytetyn.
Suoramarkkinointikielto, numero salaiseksi ja ilmoitus tietosuojavaltuutetulle jos suoramarkkinointikieltoa rikotaan. Olen tehnyt useamman ilmoituksen törkeistä kiellon rikkomisista tietosuojavaltuutetulle mm. Lehtiyhtiöiden harjoittamasta postitse tulevasta suoramarkkinoinnista. On tehonnut!
Kun on joskus joku lehti tullut niin käyttävät asiakasrekistereitä suoramarkkinointiin vaikka kielto on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää puhelinmyynti on karannut käsistä ja menny törkeäksi tyrkyttämiseksi,puhelin pirisee milloin mistäkin numerosta,kiellä yhden soittaa toisesta paikasta,numerolista jossa numerosi annetaan jollekkin toiselle
Pitääkö sitä puhelinumeroa jakaa jokaiseen marketin kinkkubingoon?!
en ole jakanut mihinkään että ne kaivaa niitä numeroita ties mistä
Itse joskus kiellon laittanut ja lisäksi salainen nro, mutta Elisa/Saunalahti liittymä, niin Elisaviihdettä tarjotaan kyllä aika tuputtamalla. Onneksi jo nro jäänyt mieleen, niin osaa olla vastaamatta.