Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FWB henkilön, jonka kanssa olen oikeasti hyvä ystävä, kanssa?

Vierailija
13.04.2017 |

Eli siis olen tuntenut tämän miehen puoli vuotta, josta olemme olleet läheisiä ystäviä kolmisen kuukautta. Jonkinasteinen fyysinen vetovoima välillämme on aina ollut, ja pientä flirttiä on ollut ilmassa. Viime tapaamisella asiat etenivät intiimiksi, ja ainoa syy miksi emme harrastaneet seksiä oli se, että meillä ei ollut kondomia mukana.

Mietin sitten, mahtaako kuitenkaan olla järkevää alkaa seksisuhteeseen kaverin kanssa, kun kuitenkin haluan ehdottomasti pitää tämän henkilön ystävyyden. Kävisikö asiat liian vaikeiksi? Välimme ovat kylläkin erittäin avoimet ja seksistäkin ollaan useat kerrat puhuttu.

Hyviä puolia olisi ainakin se, että henkisesti nauttisin varmasti hänen kanssaan seksistä enemmän keskimäärin, koska tuotan nautintoa ihmiselle josta välitän. Jotenkin vaan epäilyttää että homma menee jossain kohtaa puihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrastaisi seksiä ystävän kanssa, koska mielestäni (tai ainakin oman kokemuksen perusteella) seksi muuttaa aina ystävyyttä jollain tavalla. Ehkä pelkäisin myös, että ihastuminen olisi mahdollisempaa ihmiseen, josta pidän jo ystävätasolla.

Itse en halua parisuhdetta, mutta en irtosuhteitakaan, ja toimivimmiksi jutuiksi olen kokenut ne, joissa toisen osapuolen kanssa kemiat ei kohtaa (muuta kuin seksuaalisesti) eikä toinen ole liian läheinen, mutta kuitenkin sellainen jonka kanssa voi jostain vähän puhua.

Vierailija
2/2 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Kaikki muuttuu oudoksi ja ystävyydestä hiljalleen kaveruudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla