Mitäs tämän miehen kanssa pitäisi tehdä?
Erosin vähän aikaa sitten yhdestä miehestä, sanotaan vaikka Jussi. Eräs toinen exäni, vaikka nyt Erkki, oli kuullut melkein heti erostani yhteisten tuttujen kautta ja tarjosi kuunteluapua. Hän halusi nähdä kasvotusten vaikka emme olleet nähneet pitkään aikaan, olin tosin kuullut tutuilta, että hän olisi edelleen kiinnostunut minusta. Hän sitten kuunteli kun avauduin erosta juurta jaksain ja yritti auttaa parhaansa mukaan. Sen jälkeen ei otettu yhteyttä puolin eikä toisin.
Viime viikonloppuna sitten törmättiin baarissa. Hän jätti kaverinsakin ja oli kanssani kahdestaan. Olin aika kovassa humalassa ja mielessäni on vain noloja muistikuvia siitä kuinka olen avautunut masennuksestani jne ja hän yritti lohduttaa... Tämä "Erkki" sanoi silloin myös, että me ei saataisi kiintyä toisiimme liikaa, koska hän muuttaa kesällä toiseen kaupunkiin. Juttelin myös jonkun tuntemattoman naisen kanssa, joka sanoi, että tuo Erkki käy ihan silminnähden kuumana minuun. Istuin Erkin kanssa kuppilassa pilkkuun asti jonka jälkeen molemmille oli itsestäänselvää että lähden hänen mukaansa... Noh loput tapahtumat voi varmaan jokainen päätellä itse :D vielä aamulla heräämisen jälkeenkin hän piti välillä käsiä ympärilläni ja kaikki tuntui vaan niin samalta kuin silloin kauan sitten vanhoina hyvinä aikoina.. Pari tuntia siinä makoilimme kunnes hän vei minut kotiin ja sanoi lähtiessään: "katsellaan".. En tiedä mitä tuo tarkoittaa, hän sanoi seurustellessammekin usein tapaamisen päätteeksi noin.
En tiedä onko hän oikeasti kiinnostunut vai sääliikö vain vaikeaa elämäntilannettani jotenkin..? Haluaisin jatkaa hänen näkemistään, mutta en kuitenkaan ole vielä todellakaan päässyt Jussista yli, joten minusta ei kyllä olisi mihinkään vakavaan suhteeseen vielä. En vain tiedä kehtaanko laittaa mitään viestiä tai ehdottaa tapaamista jos hän luulee että haluankin heti jotain vakavaa... Hän ei ole ottanut yhteyttä, uskon ettei viitsi koska tietää etten ole vielä päässyt Jussista yli eikä halua että elämäni menee entistä enemmän sotkuun. Tai sitten häntä ei vain kiinnostakaan. Miten voisin ottaa yhteyttä tai milloin..? Jos hän nyt ei kerkeä ensin.
Kommentit (2)
Miks kaiken pitää olla niin hankalaa? Jos haluat nähdä häntä, ota yhteys! Ihme touhua jos pitää netistä kysellä koska on soveliasta. Mitä sitten? Kuka täällä elelee soveliaasti jos kyse on omasta elämästä. Kelle sä pidät teatteria yllä. Voithan sä sanoa kun seuraavan kerran näette että et tiedä vielä kuinka vakavaan oot valmis että onko täs nyt mikään kiire. Kannattaa myös miettiä miksi exä on exä? Ei se alun jälkeen miksikään muutu jos miehessä on ollut syy teidän eroon.
hän on varmaan myös itse epävarma tilanteesta eikä viitsi tunkeilla elämääsi jos olet vasta eronnut,anna asioiden mennä omalla painollaan