Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä hunajainen bikinifitnessblondi lähtee nyt lenkille. Illalla treenataan vielä Pekun kanssa habat ja ojentajat taljassa.

Vierailija
12.04.2017 |

Keho on jo aika seis, mutta on tämä kaikki sen arvoista. Tunnin päästä saa onneksi grillattua kanaa ja jälkiruuaksi proteinpudding -vanukasta. Ruokajuomana aina vesi. Rasvaa on selvästi sulanut kehosta, koska hauiksessa näkyy jo aika mehukas verisuoni. Voi tavaton että mä rakastan fitnesstä! Löysin eilen uuden suosikkiruuan nimittäin hernejauhoista tehdyt moniviljasämpylät. Paljon protskua ja kuitua, suosittelen kaikille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla antaa sulle proteiinipitoisen kasvonaamion? Pysyy ihokin kunnossa ja nuorena. Tuote on vielä sellainen, ettei haittaa vaikka menee suuhun ja/tai nielaisee.

M

Vierailija
2/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku, saako tulla mukaan lenkille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennos= mamma käy hakemassa suklaalevyn keittiöstä, heippa tuun kohta takas.

Vierailija
4/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla antaa sulle proteiinipitoisen kasvonaamion? Pysyy ihokin kunnossa ja nuorena. Tuote on vielä sellainen, ettei haittaa vaikka menee suuhun ja/tai nielaisee.

M

Jatka kuule itse naamasi voitelua

N

Vierailija
5/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo itsesään hunajaiseksi? Eikö siinä ole ainakin liikaa hiilareita?

Vierailija
6/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

N

Älä huutele vieraisiin pöytiin, perkeleen lesbo.

M

Suu kiinni RUNKKU

N

Taasko on kouvolatukka jäänyt jääkaapin oven väliin jotenkin, LESBO? Ei se mitään. Syö suklaata KUSINAAMA.

M

Vierailija
7/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista! Tästä ketjusta poistettiin iso määrä asiallisia viestejä ja sitten nuo kasvonaamiojutut ja muut törkyviestit jätettiin. Nauran kyllä ääneen tämän palstan moderaattoreille.:D

Vierailija
8/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

N

Älä huutele vieraisiin pöytiin, perkeleen lesbo.

M

Suu kiinni RUNKKU

N

Taasko on kouvolatukka jäänyt jääkaapin oven väliin jotenkin, LESBO? Ei se mitään. Syö suklaata KUSINAAMA.

M

Kuule ruipelo, puhkesiko Barbara vai miksi täällä vonkaat.

N

Vierailija
9/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä treeneihin! Minullakin on tänään treenipäivä. Kasvonaamiomies voi mennä naamioineen muualle.

Vierailija
10/10 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä lähden tästä rentoutumaan yhden Tarkovskin elokuvan seurassa. Illemmalla odottaa laadukas punkku ja juustolautanen hyvässä seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme