Kuinka vanhana menetit neitsyytesi?
"Sillä vuodella" tarkoitan siis, että jos esim. menetit neitsyytesi 16-vuotiaana, niin menetitkö sen sinä vuotena, kun täytit 16 vai sinä vuonna, kun täytit 17 (vaikka et ollut vielä täyttänyt 17). Kommentoida voi tarkemman iän ja oletko mies vai nainen.
Kommentit (14)
Aika eri asia menettää neitsyys 14- tai 17-vuotiaana.
18-vuotiassyntymäpäivänäni baarin vessassa XD
Vierailija kirjoitti:
Aika eri asia menettää neitsyys 14- tai 17-vuotiaana.
Sen takia sanoinkin, että alas voi kommentoida tarkemmin :)
Ap
Edellinen kommenttini ei jostain syystä näy, joten kommentoin uudestaan (anteeksi jos tulee kahdesti).
Eli fyysinen neitsyys meni sinä vuonna kun täytin 14 (raiskaus), henkinen neitsyys taas 15-vuotiaana.
19v. Samana vuonna täytin 20.
Nykyään 53v. ja edelleen yhdessä saman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotiassyntymäpäivänäni baarin vessassa XD
Tasokasta meininkiä. Mä nussin eka kerran16-vuotiaana samanikäistä tyttöystävää baari-illan jälkeen jossain syrjäisellä ja pimeällä graffitikujalla. Kusi haisi joka puolella.
Taisin olla juuri täyttänyt 13. Mies oli aika paljon vanhempi. Seksi kiinnosti kovasti, olin jo ties kuinka kauan masturboinutkin. En sanoisi, että olisi jäänyt mitään traumoja, mutta asian ajatteleminen kyllä ällöttää, enkä missään nimessä toivo, että kukaan lapsistani menettää noin aikasin neitsyytensä. Pelkään että perivät multa jotain "varhaisia seksuaalisia haluja" :(
Mä olin vasta 26 v kun menetin neitsyyteni :( Odotin ihan liian kauan.
27-vuotiaana. Miksi tälle ei ole kunnon vastausvaihtoehtoa vai onko tämä ikä luokiteltavissa siihen, että ole yhä neitsyt? Seksiä olen kuitenkin näinkin myöhäisen neitsyyden menettämisen jälkeen 20 vuodessa ehtinyt harrastaa niin paljon ja usein, etten itseäni neitsyenä pidä. Suhteitakin on keskiarvolukemia enemmän ollut.
Vierailija kirjoitti:
27-vuotiaana. Miksi tälle ei ole kunnon vastausvaihtoehtoa vai onko tämä ikä luokiteltavissa siihen, että ole yhä neitsyt? Seksiä olen kuitenkin näinkin myöhäisen neitsyyden menettämisen jälkeen 20 vuodessa ehtinyt harrastaa niin paljon ja usein, etten itseäni neitsyenä pidä. Suhteitakin on keskiarvolukemia enemmän ollut.
Siinähän lukee yli 26v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän lukee yli 26v.
No minun mielestäni sen rinnastus "yli 25-vuotias ja yhä neitsyt" kanssa ei anna oikeaa kuvaa. Miksi nuo vaihtoehdot ovat yhdessä ja samassa vastausvaihtoehdossa?
Mä olen 23v enkä ole vielä "menettänyt" neitsyyttäni.