Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee nykyisin enää mitään muuta kuin istun koneella tai puhelimella

Vierailija
12.04.2017 |

Jatkuvasti on niskat jumissa, päätä särkee, veto pois ja aivan laiska olo, kun tässä vain istuu. Jotenkin vain ole ihan lamaantunut, etten saa mitään aikaiseksi. On niin helpppo vain surffata netissä, vaikka sielläkään ei tuijota kuin niitä paria samaa sivua aamusta iltaan...
Oksettaa jo tämä netti, mutta ei vaan osaa tehdä muutakaan enää. Lapsetkin niin isoja jo, että tekevät omia juttujaan.

Miten te muut työttömät kulutatte aikanne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ulos lenkkeilemään vaikka. Mäkin oon paljon sisällä, mutta liikkuisin jos en olisi sairas ja liikun taas kun paranen sen verran. Netissä surffailun lisäksi soitan kitaraa lähinnä. Ymmärrän kyllä jumituksen...

Vierailija
2/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös vauva.fi palstalla noin 6-12 tuntia päivässä. Mitään muuta en osaa tehdä, koska olen riippuvainen tästä ja olen ehkä vähän tyhmä? Tuon ajan jos käyttäisin omaan hyvinvointiini ja opiskeluun, niin voisi päästä vaikka minne. Mutta ei. Lihon ja tylsistyn. Mikä avuksi? Olisiko tähän joku hyvä psyykelääke ehkä olemassa?? Varmasti löytyy, kunhan nyt ensin varaan aikaa terveysasemalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tosiaan laiskistaa ihmisen. Nytkin pitäis siivota eteisestä talvikamppeet varastoon, mutta ei vaan huvita. Sain sentään petivaatteet vaihdettua ja tiskit tiskattua:)

Vierailija
4/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee ulos lenkkeilemään vaikka. Mäkin oon paljon sisällä, mutta liikkuisin jos en olisi sairas ja liikun taas kun paranen sen verran. Netissä surffailun lisäksi soitan kitaraa lähinnä. Ymmärrän kyllä jumituksen...

Niin kai se täytyisi  mennä. Toisinaan tuleekin käytyä kävelyllä, mutta aika laiskasti. Se on niin tylsää puuhaa.

ap.

Vierailija
5/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tosiaan laiskistaa ihmisen. Nytkin pitäis siivota eteisestä talvikamppeet varastoon, mutta ei vaan huvita. Sain sentään petivaatteet vaihdettua ja tiskit tiskattua:)

Mä en ole saanut tehtyä vielä yhtään mitään. Ja kohta tulee lapsetkin koulusta. Jos sais siihen mennessä edes puettua vaatteet päälle... Nyt on kyllä ihan superlaiska olo! :/

ap.

Vierailija
6/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pois niin äkkiä löytyy tekemistä. Siinä katoaa "uupumukset" ja kolotukset monelta, kun netti katkeaa, tulee nälkä ja häätölappu kolahtaa postiluukusta. Ja kummasti alkaa löytyä töitä ja niitä lähdetään hakemaan vaikka ulkomailta jos vastikkeeton raha lakkaa tulemasta automaattisesti tilille. Niin on ennenkin tehty, aikanaan lähdettiin vaikka Kanadaan savottahommiin jos Savukoskelta ei töitä löytynyt, tänä päivänä työttömät itkevät jos pitäisi mennä töihin 80 km päähän. Helppo yhteiskunta mahdollistaa kotona kattoon räkimisen.

Helppo siellä himassa on veronmaksajien rahoilla öllötellä. Ja vielä valittaa, jumalauta.

Vierailija
7/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Juuri eilen mietin että mihin päivä taas meni vaikken tehnyt mitään... tiskasin kyllä, mutta se vei voimat. Nyt laitan puhelimen pois ja lähden lenkille! Sen jälkeen maalaan tai piirrän jotain... pakko saada joku roti tähän 😦

Vierailija
8/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuet pois niin äkkiä löytyy tekemistä. Siinä katoaa "uupumukset" ja kolotukset monelta, kun netti katkeaa, tulee nälkä ja häätölappu kolahtaa postiluukusta. Ja kummasti alkaa löytyä töitä ja niitä lähdetään hakemaan vaikka ulkomailta jos vastikkeeton raha lakkaa tulemasta automaattisesti tilille. Niin on ennenkin tehty, aikanaan lähdettiin vaikka Kanadaan savottahommiin jos Savukoskelta ei töitä löytynyt, tänä päivänä työttömät itkevät jos pitäisi mennä töihin 80 km päähän. Helppo yhteiskunta mahdollistaa kotona kattoon räkimisen.

Helppo siellä himassa on veronmaksajien rahoilla öllötellä. Ja vielä valittaa, jumalauta.

Miksi alapeukkuja, kun kerrankin puhutaan asiaa. Ai niin siksi juuri :-))))))))))))))))))))))))

Ja yksi yläpeukku aina enemmän ja lukkoon joka on tehty adamantiumista ja avain heitetty aurinkoon.

Vierailija
9/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Sohvalla tulee makoiltua ja nettiä selaan puhelimella. Koiran käytän ulkona ja thats it.

Vierailija
10/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datailen, kuntoilen ja käyn välillä tyttiksen luona. Kerran kuukaudessa viihteellä kaverien kanssa.

Vierailija
11/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös vauva.fi palstalla noin 6-12 tuntia päivässä. Mitään muuta en osaa tehdä, koska olen riippuvainen tästä ja olen ehkä vähän tyhmä? Tuon ajan jos käyttäisin omaan hyvinvointiini ja opiskeluun, niin voisi päästä vaikka minne. Mutta ei. Lihon ja tylsistyn. Mikä avuksi? Olisiko tähän joku hyvä psyykelääke ehkä olemassa?? Varmasti löytyy, kunhan nyt ensin varaan aikaa terveysasemalta. 

Just joo, pillereitä vaan nettiriippuvuuteen, ja sitten ollaan riippuvaisia niistä pillereistä. Helvetti, paina se luuri sammuksiin ja vedä rotsi niskaan ja painu ulos. Ällöttää tuollainen vetelyys. 

Vierailija
12/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole epämukavaa? Itse istun mieluummin kotona sohvalla tai nojatuolissa, töissä satulatuolilla.

Vierailija
13/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä laiskotus juttuja, niin saa kummasti virtaa omiin hommiin. Että kiitokset Ap:lle tästä alotuksesta. T:3

Vierailija
14/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit sanoa, että sinä vielä maksat koko lystin.

HAH HAH.

Vierailija
15/15 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos tästä aloituksesta!

Oma elämä alkoi tuntua yhtäkkiä aika hyvältä. Tähän näitä palstoja tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän