Miten saisin naisystäväni pukeutumaan seksikkäämmim?
Olen kerrankin saanut itselleni aivan mielettömän kuuman naisystävän, hänellä on todella upea ja kiinteä kroppa, kaikinpuolin täysi 10.
Ärsyttää kuitenkin, kun hän pukeutuu niin peittävästi.
Ei ikinä käytä kesälläkään mitään vaatteita mikä ei ole vähintään polvien korkeudella, yleensä pitää pitkiä löysiä mekkoja tai pitkiä hameita ym. Ei myöskään käytä napapaitoja tai edes avonaisia toppeja paitoja ym.
Ollaan oltu vuosi yhdessä ja en vieläkään tajua. Olisi ihan kiva kesäisinkin lähteä kavereiden kanssa ulos kun naiseni näyttäisi parhaat puolensa. Kavereideni naisilla on avonaisia mekkoja ja lyhyitä shortseja ym. Tosi kiva kun mun naisesta ei näy edes nilkkoja.
Nainen on muuten todella ihana, fiksu ja kiltti ym. Tämä vain häiritsee, voinkohan saada hänet pukeutumaan seksikäämmin vai yritänkö hyväksyä asian?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
vie ostosreissulle ja maksat ne seksikkäät vaatteet hänelle!!
siinäpä se ;)
Ei suostu pukemaan sellaisia päälleen vaikka saisi ilmaiseksi. Ap
M28 kirjoitti:
Olen kerrankin saanut itselleni aivan mielettömän kuuman naisystävän, hänellä on todella upea ja kiinteä kroppa, kaikinpuolin täysi 10.
Ärsyttää kuitenkin, kun hän pukeutuu niin peittävästi.Ei ikinä käytä kesälläkään mitään vaatteita mikä ei ole vähintään polvien korkeudella, yleensä pitää pitkiä löysiä mekkoja tai pitkiä hameita ym. Ei myöskään käytä napapaitoja tai edes avonaisia toppeja paitoja ym.
Ollaan oltu vuosi yhdessä ja en vieläkään tajua. Olisi ihan kiva kesäisinkin lähteä kavereiden kanssa ulos kun naiseni näyttäisi parhaat puolensa. Kavereideni naisilla on avonaisia mekkoja ja lyhyitä shortseja ym. Tosi kiva kun mun naisesta ei näy edes nilkkoja.
Nainen on muuten todella ihana, fiksu ja kiltti ym. Tämä vain häiritsee, voinkohan saada hänet pukeutumaan seksikäämmin vai yritänkö hyväksyä asian?
Sulla on ollut tosi raskasta, kun naisesi on peitellyt itseään. Tunnen tuskasi! Voimahalit!
Ai susta ois kiva, kun muut ukot tuijottaa naisesi tissivakoa? Yök!
No aika paha on ehdottaa, että julkisissa paikoissa & menoissa pitäisi pukeutua seksikkäämmin.
Kotiin - sinua varten - voit ehdottaa, ilman että loukkaantuu.
Ja voit tosiaan viedä ostosreissulle ja ostaa hänelle mekon, josta sinä pidät (varo silti vähän tuota seksikkyys sanaa; voisin päätellä neidostasi, että parempi niin).
Vie myös alusvaatekauppaan - ihania rintsikoita, alkkareita, bodyja. Kun on alta seksikäs (kukaan ei näe, mutta tuntuu ja sinä tiedät), se voi johtaa siihen, että alkaa pukeutua muutenkin rohkeammin. Tunne omasta seksikkyydestä.
M28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinäpä se ;)
Ei suostu pukemaan sellaisia päälleen vaikka saisi ilmaiseksi. Ap
mitä se tarkoitti kun miespuolinen opiskelukaverini halusi viedä minut vaateostoksille vuonna 1999 ja ostaa minulle minihameen?
senkin sika
Vierailija kirjoitti:
No aika paha on ehdottaa, että julkisissa paikoissa & menoissa pitäisi pukeutua seksikkäämmin.
Ja voit tosiaan viedä ostosreissulle ja ostaa hänelle mekon, josta sinä pidät (varo silti vähän tuota seksikkyys sanaa; voisin päätellä neidostasi, että parempi niin).
Vie myös alusvaatekauppaan - ihania rintsikoita, alkkareita, bodyja. Kun on alta seksikäs (kukaan ei näe, mutta tuntuu ja sinä tiedät), se voi johtaa siihen, että alkaa pukeutua muutenkin rohkeammin. Tunne omasta seksikkyydestä.
Kyllä hänellä on todella seksikkäitä alusvaatteita, niistä en valita. Vaan haluaisin, että muutkin näkisi kuinka upea kroppa hänellä on ja minkä saaliin olen saanut. Ap
Ap pitää naistaan esittely eläimenä. Ihanaa<3
Anna sen olla sellainen, kuin on. Sun mielipiteellä sen vaatteista ei ole väliä.
M28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänellä on todella seksikkäitä alusvaatteita, niistä en valita. Vaan haluaisin, että muutkin näkisi kuinka upea kroppa hänellä on ja minkä saaliin olen saanut. Ap
Eli loppujen lopuksi tässä onkin kyse siitä, miltä sinä huonoitsetuntoinen surkimus haluat näyttää muiden silmissä. Ihan sama, mitä naisesi haluaa. Haepa kuule äijä sitä muiden hyväksyntää toista tietä!
Onko käynyt mielessä, että voisit itse näyttää esimerkkiä? Ehkä tyttöystäväsikin innostuisi vähäpukeisemmaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun huomaisi minishortsiesi ja avoimien toppiesi saaman huomion.
Olet sitten hankkinut oikeen "saaliin". Kerro tyttöystävällesi, että hän on sulle pelkkä saalis ja haluaa sen esittävän enemmän paljasta pintaa. Suhteenne muuttuu varmaan paremmaksi, kun keskustelette asiasta.
vastaan naisesi puolesta, että en uskalla pukeutua seksikkäämmin kun a, kukaan muukaan ei Suomessa pukeudu ja b, pelkään herättäväni niin paljon kiinnostusta ja huomiota että joudun vaikeuksiin.
t. säkki päällä ja tuulipukupipo päässä
Tietysti sinä miehenä sitten suojelisit naistasi muilta miehiltä jos hän vetäisi minihameen ylleen topilla
siinäpä se ;)