Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki hyvännäköiset 40+ naiset on hoikkia ja pitkähiuksisia

Vierailija
11.04.2017 |

Varmin keino keski-ikäiselle naiselle olla täysin seksitön tapaus on lihavuus ja lyhyet hiukset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän hyvännäköisiä yli 40-vuotiaita, joilla on lyhyet hiukset. He tosin eivät ole lihavia, vaan koko ikänsä liikuntaa harrastaneita ja edelleen aktiivisia.

Vierailija
2/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen käytännössä keski-ikäinen nainen koska olen 39v. Tunnen itseni tosin nuoremmaksi koska lapsi kyllä löytyy mutten edes seurustele. Seksiä en ole harrastanut aikapäiviin alkaisikohan olemaan jo vuosi siitä. En ole aikoihin ns aikuistenoikeasti seurustellut. Pitkät hiukset ovat peppuun asti,pituus 161cm,painoa 54kg,vaaleat silmät,eli vähän pyöreä. Kun painoin aiemmin vähemmän olin ns hoikka.  Henkisesti tunnen itseni lähes teiniksi kun huolehdin vain itsestäni ja lapsestani,kenenkään miehen jälkiä en korjaa. Helppoa näin. Uskon että saisin seksiä,yleensä noin 27v miehet tulevat baarissa jutteeln ja pyytämään tanssimaan. Olen päätellyt että moni mies pitää vanhemmista naisista fyysisesti. Itse kaipaisin enemmän oikeaa suhdetta joten en nuorempien kanssa ole alkanut millekään koska yhtä asiaahan he vain haluavat meiltä vanhoilta jotka tunnemme ittemme teineiksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yli 50-vuotiaan naisen joka harrastaa liikuntaa, mutta ei ole täysin hoikka. Lyhyet hiukset myös. Pidän häntä hyvännäköisenä.

Vierailija
4/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukan pituudella ei ole paljon tekemistä. Joillekin sopii lyhyt tukka iästä huolimatta. Muutenkin keski-iässä tiukat ulkonäkökriteerit höllentyvät. Ihminen on paljon muutakin kuin ulkonäkönsä. En haluaisi olla tässä iässä mikään törröhuulipissis, joka vahtii jokaista poimua. En kyllä ollut sitä nuorenakaan. Miehiäkin on aina riittänyt, miesten skaala on paljon laajempi kuin mitä tältä palstalta katsoen luulisi. T. pitkätukkainen keski-ikäinen pyöreähkö nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi