Ilmeisesti pääässäni on jtn vikaa! Haluan vain olla kokoajan yksin! Vain harvojen ihmisten seura mielyttää
Olen onnellinen, että asun yksinään. Voin tehdä ihan, mitä huvittaa tai no melkein tajuatte kuitenkin. Ei tarvi miettiä muita ja SAA OLLA RAUHASSA.
On mulla kissa mutta sen seura ei häiritse.
Tykkään olla yksinään ja omissa maailmoissani ja touihuissani.
Huomaan myös, että sama seuraa työpaikalle, vaikka olen yksinäinen niin toivon, että seuraani ei tultaisi.
Haluaisin istua bussissa aamulla rauhassa omissa ajatuksissa ja käyttää sen 45 minuuttia siihen ja samalla rentoutua ennen töitä (45Min työmatka)
En todellakaan jaksaisi sitä viereen istuvaa ylipuheliasta naapuria jonka suusta ei tule mitään järkevää tai tarpeellista. Häiritsee vain olemistani.
Sori nyt vaan!
En myöskään jaksaisi sitä työkaveria jonka änkeää samaan pöytään puhumaan, kun haluaisin vain nauttia ruuasta, koska sattuu olemaan lempiruokaani.
Olen varmaan hirveä ihminen, mutta jotenkin koen ihmiset häiritseviksi.
Kerran jouduin viettämään pari vkoa vanhemmillani ja vitutti sietämättömästi jatkuva pälätys, eivät edes riidelleet. Puhuivat vai olkkarissa keskenään, mutta mun ois tehny mieli sanoa, että turvat kiinni en kuule edes omia ajatuksia.
En nyt kuitenkaan tietenkään sanonut.
Vain harvojen ihmisten seura on minusta mielyttävää ja ei kuluttavaa.
Ilmeisesti päässäni on joku vialla, kun en kaipaa ihmisiä.
Kommentit (8)
Ei sun päässä mitään vikaa ole. Ihmiset on erilaisia.
Olet aivan normaali. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Ei sinun päässäsi mitään vikaa ole. Ole onnellinen siitä, että seisot omilla jaloillasi ja nauti elämästä! 😊
Vierailija kirjoitti:
Kerran jouduin viettämään pari vkoa vanhemmillani ja vitutti sietämättömästi jatkuva pälätys, eivät edes riidelleet. Puhuivat vai olkkarissa keskenään, mutta mun ois tehny mieli sanoa, että turvat kiinni en kuule edes omia ajatuksia.
Älä muuta virka. Tänään kaksi junttia lähti seuraamaan mua kadulla lässyttivät taukoamatta paskaansa. Menisivät kotiin puhumaan asioitansa, eivätkä sotkisi meitä parempia ihmisiä omiin ongelmiinsa.
Entisaikoina juppeja pidettiin kusipäinä kun omat asiat piti suurieleisesti puhua siihen uuteen (ja kalliiseen) luuriin. Aivan tahalleen niin, että muutkin joutuvat kuuntelemaan hänen tärkeät asiansa. Onhan se sentään omat asiat ja oma napa niin saatanan tärkeätä, että se on pakko muille tuputtaa!
Täytyy sanoa, että kyllä se näin on.
Onko semmonen käsite ku introversio tuttu? Itse oon yli 90% introvertti ja ainoa ihminen jonka seuraa siedän kauemmin ku 8h on mun aviomies. En juuri ikinä tapaa vapaa-ajallani ihmisiä vaan todellakin nautin omasta rauhasta ja yksinolemisesta.
Turhaan syyttelet itseäsi, olet täysin normaali introvertti. Googlaa aiheesta. Meitä on monia muitakin, emme vain pidä itsestämme meteliä.. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, että asun yksinään. Voin tehdä ihan, mitä huvittaa tai no melkein tajuatte kuitenkin. Ei tarvi miettiä muita ja SAA OLLA RAUHASSA.
On mulla kissa mutta sen seura ei häiritse.
Tykkään olla yksinään ja omissa maailmoissani ja touihuissani.Huomaan myös, että sama seuraa työpaikalle, vaikka olen yksinäinen niin toivon, että seuraani ei tultaisi.
Haluaisin istua bussissa aamulla rauhassa omissa ajatuksissa ja käyttää sen 45 minuuttia siihen ja samalla rentoutua ennen töitä (45Min työmatka)
En todellakaan jaksaisi sitä viereen istuvaa ylipuheliasta naapuria jonka suusta ei tule mitään järkevää tai tarpeellista. Häiritsee vain olemistani.
Sori nyt vaan!
En myöskään jaksaisi sitä työkaveria jonka änkeää samaan pöytään puhumaan, kun haluaisin vain nauttia ruuasta, koska sattuu olemaan lempiruokaani.Olen varmaan hirveä ihminen, mutta jotenkin koen ihmiset häiritseviksi.
En nyt kuitenkaan tietenkään sanonut.
Vain harvojen ihmisten seura on minusta mielyttävää ja ei kuluttavaa.
Ilmeisesti päässäni on joku vialla, kun en kaipaa ihmisiä.
Olet sielunsiskoni <3
Ihan kuin mun suusta. Mut en oo kehannut ääneen sanoa. Mulla vielä mies ja pieni lapsi...