Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset ja miehet odottavat parisuhteelta

Vierailija
10.04.2017 |

Miesten toivomukset tuntuvat olevan aika pinnallisia. Naisen pitää olla hyvännäköinen, kokematon sängyssä eikä kotitaloushommissa saa mennä sormi suuhun.

Naiset sen sijaan toivovat ensisijaisesti sielunkumppanuutta. Naiset ovat mieluummin yksin, jos ei löydy miestä jonka kanssa klikkaa henkisellä tasolla.

Usein mies kuvittelee naisten etsivän parisuhteelta samoja asioita, kuin miehet etsivät. Kun mies sitten saa pakit, hän kiukustuu "minä olen ihan ok näköinen ja minulla on työpaikka, naiset etsivät vain ökyrikasta miesmallia". Mies, vika ei ole palkkanauhassasi, se on pääsi sisällä. Nainen ei pidä siitä millainen sinä "oikeasti" olet.

Perustan näkemykseni lukuisille ketjuille vauvapalstalla, ylilaudalla ja lisäksi tosi elämän havaintoihini.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ja valuvirheenä joillain miehillä on se luulo että naiset himoitsisivat jotain penistä yhtä paljon kuin he  himoitsevat vaginaa. Räikeimmillään lähetetään oman kalun kuva naiselle jonka on nähnyt vasta kerran-pari ja sitten ihmetellään kun tästä ei kuulu koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä