Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen siivoustyötä ja v*tuttaa kaikki avunpyynnöt!

Vierailija
10.04.2017 |

Siivoan työkseni, olen aikoinaan saanut koulutuksen tähän ammattiin jne... Pidän työstäni todella paljon (siivouskohteissa), mutta en pidä siitä, että TERVEET sukulaiset / kaverit pyytävät minulta apua kämppänsä siivoamiseen!
Kun ikkunat pitäisi pestä, seinät, katot ja aivan kaikki! Yms... Olen kieltäytynyt jo monta kertaa vedoten raskaaseen työhön, ei vaan tunnu menevän jakeluun!
Palkaksi saisin kuulemma ruoat ja kahvia, ei oikein riitä. En todellakaan halua siivota kenenkään huushollia vapaalla ollessani saaden palkaksi kahvia ja esim. hernekeittoa. Prkl!!
Sitä ei ymmärretä ollenkaan, että myös siivooja tarvitsee joskus lepoa. Kun meidän työ on kuulemma "helppoa ja mukavaa." Stana...
Sitten vedetään se herneenpalko todella syvälle hengityselimiin, kun apua ei tule selityksistä huolimatta. Aina sama juttu, joka h*lvetin kevät. (Voi v*ttujen kevät tai jotain...)
Anteeksi tämä avautuminen, mutta kun v*tuttaa niin paljon!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki paremmat ystävät ja sukulaiset! Sanot, että sut voi tilata hommiin firman kautta.                                             

Vierailija
2/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole liian kiltti!

Jos tuntuu että jaksat/viitsit lähteä auttamaan niin kerro tuntihinta millä tulet ja sillä selvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesa oli se superpitkä ketju. Eli siis härskeimpiä pyyntöjä sukulaisilta. Olit sitten siivooja tai sähkäri, niin kaikki pitäisi tehdä ilmaiseksi sukulaisille. Siinä vain pitää itse pitää tiukka linja.

Vierailija
4/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan liian kiltti, silti joka kevät tulee kyselyitä suursiivouksista. Mun puolesta jokainen terve / liikuntakykyinen ihminen saa ihan itse siivota kämppänsä! Ap

Vierailija
5/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua juttua... Olen ravintolakokki ja aina ollaan pyytämässä kaikkiin mahdollisiin kissanristiäisiin ja pekkomarikin rippijuhliin laittamaan kattaus omilla välineillä ja vieläpä ruokapalkalla! Kerran minut on luvattu paistamaan muikkuja ja lettuja markkinoille erään yhdistyksen torikojuun minulta kysymättä ja minulle kertomatta - sain vasta jälkeenpäin kuulla, kun yhdistyksen toimistolle lapsen jäsenmaksuasioissa menin...

Vierailija
6/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kenenkään vieraiden asuntoja sinun ei tarvitse siivota, mutta etkö tosiaan ikinä tee mitään hyviä tekoja ystäviesi hyväksi? Ei olisi liian iso ystävänpalvelu kerran tai pari vuodessa auttaa tärkeitä läheisiä siivouksella, kun kerran tykkäätkin siitä ja ennen kaikkea osaat sen hyvin. Ihmettelen kovasti tätä ihmisten nykyistä kylmyyttä läheisiäänkin kohtaan. Aiemmin jokainen auttoi ystäviään omien vahvuuksiensa ja kykyjensä mukaan.

Vierailija
7/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tunnen sympatiaa aloittajaa kohtaa,olen itse laitoshuoltaja ja se on muiden mielestä ihan itsestäänselvyys että varsinkin keväällä pesisin kaikkien ikkunat! En todellakaan pese kun en pese omia ikkunoitakaan.Töissä on tarpeeksi monta ikkunaa joita pestä niin en varmasti niiden lisäksi pese tuttujen ikkunoita,en rahalla enkä varsinkaan ruokapalkalla.

Vierailija
8/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että sulla ei riitä vapaa-aika eikä paukut tehdä hommia vapaa-ajalla viraabelina. Että firman kautta tilaukset. 

Vierailija
9/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ärsyttävää. Mun pitäis ommella sukulaisten, tuttavien ja naapureiden verhot, lyhentää housut ja vaihtaa takkeihin vetoketjut, kun oon niin taitava ja näppärä. Palkaksi tietenkin riittää kahvipaketti tai tulppaanikimppu. Oli pakko laittaa stoppi touhulle. Enää en ompele, kun itselleni.

Vierailija
10/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olekaan liian kiltti, silti joka kevät tulee kyselyitä suursiivouksista. Mun puolesta jokainen terve / liikuntakykyinen ihminen saa ihan itse siivota kämppänsä! Ap

Ehdota vaihtokauppaa, että tulevat siivoamaan sun kämpän kahvipalkalla sitten kun olet siivonnut heidän. Eikö ole reilua? Kummallista.

Vierailija
11/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks siivooja. Samat tuskat. Loppu se pyytely, kun ehdotin, että tehdään vaihtari. Jos mä käyn siivoomassa kaverin huushollin, niin se tulee siivoomaan mun. Loppu pyytelyt siihen. Mun kämppä on nimittäin kuin hävityksen kauhistus, ei vaan ole aikaa tai jaksamista sitä siivota tai edes mielenkiintoa, kun päivän jynssää julkisia kohteita. Olen itseasiassa joskus palkannut itse itselleni siivoojan, siis ihan rahalla ja siivouspalveluita tuottavasta liikkeestä, kun en vaan enää jaksanut. Raivasin tietysti itse mitä jaksoin, mutta siivooja sitten siivosi normaalin kotisiivouksen.

Vierailija
12/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyydin vinkujat ovat luku sinänsä. Kuljetaan kimppakyydeissä ilmaiseksi (perusteluna se, että kulkisin itse kumminkin autolla saman matkan, joten kyytiin vaan...)

Heivasin kyytiläiset pihalle, mutta nämä näppärät saivat taas jonkun urpon kyyditsemään itsensä ilmaiseksi. Kyyditsijä joutui vielä ajamaan extraa 100 km viikossa kun nämä urpot piti vielä noutaa kotoa...

Vierailija
13/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anna tarjous työkeikasta. 50€/h jos tehdään kuitilla.

Vierailija
14/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään kenenkään vieraiden asuntoja sinun ei tarvitse siivota, mutta etkö tosiaan ikinä tee mitään hyviä tekoja ystäviesi hyväksi? Ei olisi liian iso ystävänpalvelu kerran tai pari vuodessa auttaa tärkeitä läheisiä siivouksella, kun kerran tykkäätkin siitä ja ennen kaikkea osaat sen hyvin. Ihmettelen kovasti tätä ihmisten nykyistä kylmyyttä läheisiäänkin kohtaan. Aiemmin jokainen auttoi ystäviään omien vahvuuksiensa ja kykyjensä mukaan.

Kylmyyttä? Onko kylmyyttä pistää johonkin rajat ja pitää huoli omasta jaksamisesta. Taidat olla itse aikamoinen Hyacinth Buckee.

Ymmärrän hyvin AP:n kannan, että terve, mutta laiska läheinen siivotkoon itse kämppänsä. Se ei vaadi suurta erikoisosaamista.

Hyväksikäyttö tuossa haiskahtaa. Ystävän voi kutsua kylään leivoskahveille kevään kunniaksi ilman siivousvelvoitettakin.

Vierailija
15/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spring of pussies. On varmaan ärsyttävää, ymmärrän. Maksaisivat ikkunoiden pesusta kunnon hinnan, eikä millään kaalisoppa ja kahvipalkalla, sehän on orjatyötä. Minunkin asuntoni ikkunoiden pesusta saisi varmaan maksaa vähintään sata euroa ja aikaa siihen menisi ainakin kolmatta tuntia. Tässä on sentään vain 5 ikkunaa väleineen, toista se on omakotitaloissa. Voi olla kymmenenkin ikkunaa.

Vierailija
16/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et osaa sanoa riittävän selvästi, että et tee töitäsi vapaa-ajalla. Itse olen hieroja ja olen tehnyt jo heti valmistuttuani selväksi, että ei kiinnosta "auttaa" ketään. Kukaan ei oo sen koommin pyydellyt. Jos joku vihjailee jotain siitä että on paikat jumissa, olen kuin en huomaisi tai korkeintaan vastaan että "aha".

Vierailija
17/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi reilua jos saisit samanarvoisen vastapalveluksen esim. jos kaverisi olisi kampaaja ja suostuisi leikkaamaan ja värjäämään hiuksesi ilmaiseksi.

Mutta jos ei mitään (kahvia ja hernesoppaa ei lasketa) antaa vastalahjaksi niin ei kannattaisi edes pyytää silloin siivoamaan.

Vierailija
18/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme lakimies & gyn pariskunta. Arvatkaa uskallammeko enää käydä kylässä jos tulee kahvittelukutsu puolitutuilta? Joko minä istun yksin telkkarin edessä kun mies tekee "pientä perunkirjoitusta" isäntäväen kanssa pikkutunneille asti. Tai sitten isäntäväki keksii kahvipöydässä oudon aasinsillan, ja keskustelu kääntyy (yleensä miehen) outoon alapään kirvelyyn ja hän on jo avaamassa housujaan. En ole siis urologi.

Vierailija
19/19 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa :/ Mä voisin kyllä tutulta siivojalta kysyä jotain siivouspalvelua, mutta tietty maksaisin siitä! Ja jos sanoisi ettei ole aikaa / energiaa niin se olisi okei, silloin vaan kysyisin osaisiko suositella jotain toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme