Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppiset! Oletteko ottaneet kasvoihinne jotain täytettä tai siloittaneet ryppyjä?

Vierailija
10.04.2017 |

Kiinnostaisi tietää kun noi omat Sibeliukset alkaneet häiritä tossa silmien välissä. En vaan haluaisi aloittaa piikittelyä "liian varhain".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais!

Vierailija
2/5 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ei ole kummemmin ryppyjä. Joitakin juonteita silmien ympärillä. Enkä aio ottaa täytteitä naamaani koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. Ekan kerran 33-vuotiaana sibeliuksiin ja olen siitä lähtien käynyt 9 kk:n välein ottamassa. Täytän myös huuliani. Itse pärjään noin 1 ml täytettä ja lopputulos on luonnollinen. Itse käyn aina samalla ihmisellä ja hän on koulutukseltaan sairaanhoitaja. Suosittelen, piristää ilmettä.

Nainen 35-vee

Vierailija
4/5 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata vielä alle 35v ottaa, riippuen tietenkin missä kunnossa iho on. Juonteita voi olla enemmän, jos on ottanut paljon aurinkoa, tupakoi jne. Retinol, c-vitamiini ja hyarulonihappo voiteet ja seerumit, sekä kunnon suojakertoimet aurinkoon, niin sillä saa jo aika hyvin alkavia juonteita häivytettyä ja ehkäistyä. Mihinkään ns. "ihmevoiteisiin" ei kannata uskoa, tai laittaa rahojaan. Nuo em. 3 ainesosaa ovat ainoita, joista on tieteellistä tutkimusnäyttöä ja niitä esimerkiksi lääkärit ja kosmetologit suosittelevat. Niitä voi myös hankkia suhteellisen edullisesti esimerkiksi apteekista tai nettikaupoista. Kannattaa myös opetella lukemaan INCI -listoja. Jos vaikuttava aine on ihan listan häntäpäässä, niin mitään sen kummempia tehoja on aivan turha odottaa. Jos tuote on suurimmaksi osaksi vettä, tai mineraaliöljyä, sama juttu.

Vierailija
5/5 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut. Ekan kerran 33-vuotiaana sibeliuksiin ja olen siitä lähtien käynyt 9 kk:n välein ottamassa. Täytän myös huuliani. Itse pärjään noin 1 ml täytettä ja lopputulos on luonnollinen. Itse käyn aina samalla ihmisellä ja hän on koulutukseltaan sairaanhoitaja. Suosittelen, piristää ilmettä.

Nainen 35-vee

Tuksu? Et sä oo 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi