Olenko korvausvelvollinen
Myin torissa kenkiä, mies tulee hakemaan pistää puhelimensa eteisen seinähyllyyn joka on vino. Alkaa sovittaa kenkiä, puhelin liukuu hyllyltä lattialle n. 170cm pudotus näyttö menee ihan sirpaleiks puhelin ei käynnisty mies sanoo että mun pitäisi korvata koska pidän vinoja hyllyjä. Sanoi että tulee poliisiasia jos en maksa uutta puhelinta 700e.
Eikä ostanu kenkiä :/
Kommentit (35)
Et ole korvausvelvollinen. Mitäs laittoi puhelimensa mihin sattuu.
Itse en maksaisi. Soittakoon poliisit nauramaan tilanteelle.
Älä maksa mitään. Et ole vastuussa toisen henkilön huolimattomuudesta.
No et tietenkään ole. Tee poliisille ilmoitus kiristyksestä.
Et tietenkää ole korvausvelvollinen. Eihän se edes kysynyt viiko siihen laittaa puhelinta? Ja jatkosaa älä päästä ostajia niin pitkälle. Sovittakoot kengät eteisen kynnyksen luona.
Keksi jatkossa parempia trolleja jooko?
No et tietenkään ole.
Sano itse, että otat yhteyttä poliisin jos vielä vaivaa sinua. Oma vikansa mihin puhelimensa laittoi. Et edes neuvonut laittamaan tuonne. Olisi pistänyt vaikka taskuunsa!
Onpa aika vinot hyllyt kun ei tavarat niissä pysy...
Anteeks, mutta miksi sulla on vinohylly? Eikö se oo epäkäytännöllinen?
Tämähän oli täysin odottamaton tapahtuma, josta et ole vastuussa. Sen sijaan puhelimen omistaja voi varautua vastaavaan esim. vakuuttamalla puhelimensa kuten normaalit ihmiset toimivat yleensä arvokkaamman irtaimen kohdalla.
Ei ole totta, kuka h*lvetti kuka sopii Tori kaupat omaan kotiinsa... Oman kodin pihakin vielä menettelee, mutta sisälle. Sinun ei kuulu maksaa mitään, mutta tuo tyyppi tietää kotiosoitteesi ja asuntosi. Se, että olet oikeassa ei lisää turvallisuuttasi.
Öö, eiköhän ne kaupat yleensä ihan kotioven sisäpuolella tehdä jos on nouto kyseessä. Siis jos normaalit ihmiset kyseessä, pelokkaat hyypiöt on tietysti erikseen.
Vaadit korvausta, jos puhelin teki jäljen parkettiisi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi hommata vatupassi.
Jep. Toriin ilmotus: Vaihdetaan kengät vatupassiin.
Oliko siinä varoitusta, että älä laske hyllylle mitään? Kyllä juristeille raha kelpaa, että kyllä ne tästäkin tapauksen saa aikaan.
on kyllä köyhä ostaja. on ollut varaa ostaa kallis puhelin, mutta joutuu tyydymään käytettyihin kenkiin.
En maksais.