Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko te kertoneet jollain tapaa erostanne facessa?

Vierailija
10.04.2017 |

Mietin itse, että pitäisikö asiasta jotenkin jossain sivulauseessa mainita tms. Ollaan oltu erossa n. puoli vuotta miehen kanssa ja nyt on koittanut se aika, että olen valmis deittailemaan muita miehiä. Kaikkien huhupuheiden välttämiseksi mietin tällaista asiaa, että kannattaisiko erosta mainita facessa. Lisäksi, meillä on yhtiesiä lapsia ex-miehen kanssa ja face-päivitykset saattavat sivuta myös ex-miestäni - niistä saattaa saada sen kuvan, että olemme vielä yhdessä, vaikka todellisuudessa emme ole. Olemme vain erittäin hyvissä väleissä ja ystäviä ja vietämme aikaa lasten kanssa yhdessä. Miten te muut olette asian ratkaisseet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapeukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu...? eikö täällä ole eronneita?

Vierailija
4/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

:D

Vierailija
5/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoja=> perhe ja suhteet => sinkku

Vierailija
6/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että päivität FB:ssa parisuhdestatukseksi eronnut ja laitat sen päivityksen näkymään kavereille tai kaikille. Ne joita kiinnostaa noteeraavat. Tai sitten teet normaalin päivityksen, johon laitat lyhyesti ja ytimekkäästi että olet eronnut miehestäsi silloin ja silloin.

Itse valitsin ensimmäisen vaihtoehdon.

Vierailija
7/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut facessa parisuhteistanikaan, niin eipä ole tarvetta kertoa myöskään eroista.

Vierailija
8/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan järkevää ja kohteliaista kaikkia kohtaan kertoa erosta somessa asiallisesti ja lyhyesti, varsinkin jos eroaa pitempiaikaisesta kumppanista ja tämä on esiintynyt omissa päivityksissä. Tietysti jos puolisoa ei mitenkään koskaan noteerata omissa somepäivityksissä niin sitten voi käyttää nro 9:n tapaa.

Vierailija
9/9 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erosta kertonut millään tapaa, koska parisuhde tilani on piilotettu. Vasta nyt puoli vuotta eron jälkeen julkaisin olevani sinkku.