Espanjassa (erityisesti Malagassa) käyneet
Ollaan miehen kanssa lähdössä kesäkuussa Malagaan pariksi viikoksi reissuun. Nyt huolehdin kovasti, että kuinkahan paljon Espanjassa on torakoita? Onko kellään esimerkiksi hotellihuoneeseen eksynyt näitä? Oltiin Thaimaassa pari kuukautta sitten, ja Krabilla oli paljon näitä ällötyksiä. Mulla meinas paniikkikohtaus tulla joka kerta, kun torakka jossain lähellä oli.
Ja tiedän kyllä että paras keino tällasessa tilanteessa ois pysytellä vaan kotimaassa, mutta halu nähdä maailmaa on kova. Torakat vaan piinaa!!
Kommentit (8)
Useita viikkoja Malagassa vittänyt, enkä nähnyt yhtään torakkaa.
Olen käynyt Espanjassa kuusi kertaa eri kaupungeissa. Yhteenkään torakkaan en ole törmännyt.
Ainut paikka missä olen torakoihin törmännyt on aurinkorannikko. Malagassa muutamaan. Fuengirolassa kokonaiseen armeijaan. Benalmadenassa näkyi niitä myös.
Malagan alueella on siistejä hotelleja missä torakat ei viihdy. Hotellin ei tarvi saada kovinkaan montaa huomautusta, niin viranomaisetkin jo puuttuvat tilanteeseen.
Huh kiitos teille vastauksista. Nyt pystyy olemaan ees vähän rennommin mielin. :) -Ap
Mä oon käynyt Espanjassa monen monta kertaa niin mantereella kuin Kanarialla ja Mallorcallakin ja missään ei ole onneksi ollut torakoita. Että ei niitä siellä ihan valtoimenaan vilise.
Malaga on ihana kaupunki. En ole ikinä nähnyt torakoita, ja olen ollut siellä vaikka kuinka monta kertaa. Kivaa reissua!