Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita kokeilemasi päihteet parhausjärjestykseen

Vierailija
08.04.2017 |

Mistä olet tykännyt eniten ja mistä vähiten?

Oma lista:

1. MDMA
2. Amfetamiini
3. LSD
4. Tematsepaami
5. Oksikodoni
6. Alkoholi
7. Kannabis
8. Klonatsepaami
9. Diatsepaami
10. Kodeiini
11. Oksatsepaami
12. Kofeiini
13. Nikotiini
14. Klooridiatsepoksidi
15. nBome

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin et pahimmat aivovauriot tuli mdma kanssa amfetamiinia kanssa aiheutti pahaa masennusta ja pilasi elämää. Kannabis tekee muuten vaan tyhmäksi. Mulla elämä mennyt huumeiden käytön myötä vähä pieleen vaikka olen ollut vaan satunnaisesti käyttäjä enkä ole käyttänyt mitään vuosiin. Aineet on vähä säälittäviä ja niiden käyttäjät aina näkyy naamasta mitä onbsyöty ja yhteiskuntaluokka yleensä vähä heikko... Nykyään säälin kun tapaan narkkarin. Tv hyvän perheen lapsi piti olla.

Vierailija
2/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. tee

2. maitulikahvi

3. siideri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jhhkk kirjoitti:

Huomasin et pahimmat aivovauriot tuli mdma kanssa amfetamiinia kanssa aiheutti pahaa masennusta ja pilasi elämää. Kannabis tekee muuten vaan tyhmäksi. Mulla elämä mennyt huumeiden käytön myötä vähä pieleen vaikka olen ollut vaan satunnaisesti käyttäjä enkä ole käyttänyt mitään vuosiin. Aineet on vähä säälittäviä ja niiden käyttäjät aina näkyy naamasta mitä onbsyöty ja yhteiskuntaluokka yleensä vähä heikko... Nykyään säälin kun tapaan narkkarin. Tv hyvän perheen lapsi piti olla.

Eipä oo mulle kyllä mitään aivovaurioita tullut mämmistä tai amfetamiinista, samaan aikaan en tosin ole ottanut. Kannabis taas on auttanut mua masennuksen ja ahdistuneisuuden kanssa. Eikä ole elämä satunnaiskäytön takia mennyt pieleen, itse asiassa nykyään menee paremmin kuin ennen. On parisuhde, töitä, ystäviä ja olen enemmän sinut itseni kanssa. Eikä varmasti kukaan näe naamastani, että olen huumeita kokeillut, sen verran viattomalta ja kiltiltä ns. "hyvältä tytöltä" näytän. 

Vierailija
4/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kannabis 2. Silokit 3. Mdma/ekstaasi 4. Lsd

En tykkää piristä.

Kaljakin maistuu välillä.

T. Toinen kiltin näkönen tyttö

Vierailija
5/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksikodoni, sain leikkauksen jälkeen, upeeta tavaraa

Olut, sain jo ennen täysi-ikäisyytä, loistavaa tavaraa

Ganja, sain, vaikken pyytänyt, mieltäylentävää tavaraa

Pillu, sain säälistä, ja jäin kerrasta koukkuun.

Vierailija
6/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki huumeet on paskaa ja pahasta. Jumala, urheilu ja absolutismi pärisee parhaiten, se kurinalaisuus, se antaa voimaa ja hyvän olon tunteen, kaikki muu on illuusiota ja valetta.

Mutta silloin kun liikuin varjoissa ja olin heikko niin tykkäsin 1.Kannabis 2.Ketamiini 3.piri

Vierailija
7/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Alkoholi, tarkemmin viini ja sitäkään en ole reiluun kolmeen vuoteen juonut tippaakaan (perheistyin :D).

2) Tupakka, en ole yli kahteen vuoteen polttanut mutta edelleen on ajoittain koviakin mielitekoja päästä röökille.

(3) Sokeri. Olen suurkuluttaja.)

4) Kahvi, aamukahvista en luovu ellei ole kertakaikkisen pakko. Tämä silti vasta neljäntenä, kun ei tuo juuri minkäänlaista hyvän olon tunnetta.

5) Kannabis, ei sovellu minulle eikä toisaalta kiinnosta testailla eri lajikkeita jos vaikka löytyisi joku "kiva".

Vierailija
8/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa, viinaa ja tupakkaa oon maistanut. Kaikki perseestä.

Vierailija
9/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi autossa luki aikoinaan "elämä on parasta huumetta 15v sitten naurettiin tekstille. Nyt on useampi kaveri haudassa......

Vierailija
10/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia, bentsoja ja kannabista olen kokeillut. Mistään en oikein ole varsinaisesti tykännyt. En pidä itsestäni siinä olotilassa kun tuntuu, etten ole ihan oma itseni. Bentsojen kanssa siinä meni kauan, että tajusi ettei ole ihan samanlainen kun normaalisti. Nykyään inhoan sitä olotilaa. Alkoholia juon edelleen satunnaisesti, mutta en enää koskaan siihen pisteeseen, että olisin humalassa.

Vierailija
11/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholia, bentsoja ja kannabista olen kokeillut. Mistään en oikein ole varsinaisesti tykännyt. En pidä itsestäni siinä olotilassa kun tuntuu, etten ole ihan oma itseni. Bentsojen kanssa siinä meni kauan, että tajusi ettei ole ihan samanlainen kun normaalisti. Nykyään inhoan sitä olotilaa. Alkoholia juon edelleen satunnaisesti, mutta en enää koskaan siihen pisteeseen, että olisin humalassa.

Kaikki ovat depressantteja, vaikka kannabiksella voi olla lajikkeesta riippuen miedohkoja psykedeelisiä vaikutuksia (sativat). Kokeile stimuja ja deelejä myös, ne ovat vaikutuksiltaan hyvin erilaisia ja niistä saatat tykätä.

Vierailija
12/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet, kannabis, alkoholi, lsd, nikotiini, kofeiini, amfetamiini. Bentsot ja opiaatit on saatanasta.

Vierailija
13/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsot ja opiaatit on saatanasta.

Niistä pitää osata pitää tarpeeksi usein taukoa, ettei niihin ehdi jäämään fyysisesti koukkuun.

Vierailija
14/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Elämä.

Vierailija
15/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat depressantteja, vaikka kannabiksella voi olla lajikkeesta riippuen miedohkoja psykedeelisiä vaikutuksia (sativat). Kokeile stimuja ja deelejä myös, ne ovat vaikutuksiltaan hyvin erilaisia ja niistä saatat tykätä.

Olen luonnostaan sen verran hyperaktiivinen, etten uskalla. Siksipä on myös valikoituneet nuo hitaat.

16/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kofeiini (päivittäin)

2. Alkoholi (joka viikko)

3. Nikotiini (ihan paskaa, en ymmärrä tupakoijia ollenkaan)

Muoks. Kodeiini ja oksikodoni on aika hyviä aineita, väärinkäyttökokemusta ei ole vaan ihan reseptillä määrättynä ohjeen mukaan oon syönyt.

Vierailija
17/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee

Kahvi

Shampanja

Hyvä punkku

Hyvä valkoviini

Calvados

Vierailija
18/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa edes tiedä, mitä oli se mikä parhaiten päässä pörräsi. Olin leikkauksessa ja siis hereillä, kanyyliin laitettiin jotain rauhoittavaa ja jotain kipulääkettä. Ihanaa.

Ilokaasu. Toimi mulla loistavasti.

Opamox (en muista mikä siinä on vaikuttava aine).

Suklaa.

Kofeiini.

(Vähän laimeampi lista verrattuna pariin aikaisempaan. Molemmin puolin suvuissa on alkoholisteja/sekakäyttäjiä, tuntuu että se hyvän olon tunne veisi mutkin helposti mukanaan ja pitäisi saada lisää ja lisää. Alkoholista en ole koskaan pahemmin välittänyt; maistuu pahalta ja tulee huono olo.)

Vierailija
19/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä toivon että narkkareihin iskee joku rutto, joka vetää ne kaikki maan päältä pois. Idiootteja mömmöjen vetäjiä

Vierailija
20/39 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnostaan sen verran hyperaktiivinen, etten uskalla. Siksipä on myös valikoituneet nuo hitaat.

Piri toimii usein rauhoittavasti luonnostaan hyperaktiivisilla ihmisillä. Ja MDMA - vaikka onkin keskushermoston toimintaa kiihdyttävää kamaa - on silti melko seesteinen ja rauhallinen päihtymys, ei kovinkaan nopea aine. Stimulantti ei automaattisesti tarkoita nopeaa ja depressantti ei automaattisesti tarkoita hidasta.