Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Tekeekö suhun hyvän vaikutuksen, jos mies kertoo kannattavansa Vihreitä ja olevansa kasvissyöjä?

Vierailija
08.04.2017 |

Ja kun kertoisit palstailevasi tällä palstalla, niin mies ilahtuneena kertoisi palstailevansa myös. :) :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi, mutta palstailustani en kertoisi.

Vierailija
2/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ainakin iskisi, paljon plussaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei, olisi ihan positiivinen asia, vaikka itse äänestänkin kokoomusta ja syön myös lihaa välillä. Kukaties mies voisi opettaa minulle jotain hyviä kasvisruokareseptejä. Palstailustani en kertoisi.

Vierailija
5/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Vihreä mies olis minulle pahin vaihtoehto.

Vierailija
6/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyönnillä ei niin väliä, mutta Vihreiden äänestäminen olisi kyllä totaalinen turn off.

Vierailija
7/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee :) Tosin kirjoitan itse tänne ensimmäistä kertaa tänään.

Onko muita hyviä puolia jotka tekee vaikutuksen kuin kasvissyönti ja vihreät?

Vierailija
8/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vihreitä äänestävät epäilyttää. Kasvissyönnistä plussaa mutta hipit ei kiinnosta.

T. Vassari muttei punavihreä

Vierailija
9/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista olisi - paitsi tuo palstailu.

Politiikka on mulle oikeasti tosi tärkeä asia parisuhteessa. Jollekulle on olennaista ulkonäkö, toiselle kotitöiden teko. Mulle se juttu on yhteinen arvomaailma.

Vierailija
10/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkiperuste kannattaa vihreitä onkin jos sillä irtoaa lihallisia iloja.

Vierailija
11/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No normaaliin naiseen ei tietenkään.

Entä vihreään naiseen? Osa heistä etsii lassukkaa aviomiehekseen. Sellaista, joka ei ala kysellä kun nainen viettää pitkiä iltoja vapaaehtoistyössä lähivokissa.

Mutta on paljon myös vihreitä naisia, jotka pitää outona tuollaista miestä. Heidän mielestään se on ikääin kuin mies koittaisi varastaa naiselle varatun henkisen roolin.

Vierailija
12/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä plussaa. Palstailusta en kyllä varmasti ihan heti kertoisi, mutta eipä mulla olisi oikeutta valittaa miehen palstailusta kun itekkin täällä roikun :D

Vierailija
13/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi plussaa noi kaikki. Tai no kasvissyönti voisi olla lievästi hankaloittava tekijä ja siten neutraali, muttei sekään varsinaisesti haittaisi.

Oma mieheni on nykyään persu ja hänellä on joitain kiusallisia mielipiteitä joista en ole samalla linjalla. Mutta on hyviäkin puolia niin en sentään tuon asian takia ole eroa ottamassa. =P Hän ei siis ollut Persu vielä kun alettiin seurustella yms.

Vierailija
14/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni syö valitettavasti myös lihaa, joskin hänen kasvissyöntinsä on yhdessäolomme aikana lisääntynyt hurjasti. Hän äänestää yleensä vasemmistoa mutta myös vihreitä tai demareita, vaaleista ja ehdokkaista riippuen. Palstailuani en ikimaailmassa hänelle paljastaisi.

Eli kyllä, olisi ehdottomasti plussaa, jos mies olisi vihreä kasvissyöjä.

Vierailija
15/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi, mutta palstailustani en kertoisi.

Sama!

Vierailija
16/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei tekisi. Minuun tekee vaikutuksen ihan normaali heteromies.

Vierailija
17/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyönti ja vihreiden äänestäminen antaisi positiivisen kuvan, vaikka en enää itse äänestäkään vihreitä ja syön jonkin verran lihaa. Ärsyttäisi kyllä, jos mies olisi vahvasti maahanmuuttomyönteinen.

En missään nimessä kertoisi palstailustani kiinnostavalle miehelle (enkä kenellekään muullekaan), enkä haluaisi tietää miehen palstailevan.

Vierailija
18/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden tekisi jos vaihtoehto olisi mies, joka sanoisi ettei syö kaninruokaa ja kannattaisi persuja 😂

Vierailija
19/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tee vaikutusta, mutta ei olis haittaakaan sillä ehdolla, että antaisi mun olla mitä olen. Ei mua kiinnosta ihmisten poliittinen suuntaus tai ruokavalio. Mua kiinnostaa kunnioittaako ihminen muita ja elääkö itse sen mukaan, mitä toisilta odottaa.

Vierailija
20/35 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Meillä ei olisi mitään yhteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi