Naiset! Pitkä, keskipitkä vai lyhyt mies?:)
Itse olen 193+ cm pitkä mies, ja olis niin siistiä olla jonkun 160cm tytön kanssa, oisin sen oma köriläs:)
Se olis kyllä niin söpöä, kun tyttis ois niin paljon lyhyempi. Semmoinen ihana pikkunen otus..:)
Teidän mielipiteet?
M21
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 193+ cm pitkä mies, ja olis niin siistiä olla jonkun 160cm tytön kanssa, oisin sen oma köriläs:)
Se olis kyllä niin söpöä, kun tyttis ois niin paljon lyhyempi. Semmoinen ihana pikkunen otus..:)
Teidän mielipiteet?
M21
Paljon sun paino on? Pistäsin sut nippuun honkkeli hehh..
T: Bodattu boxing Boy 178cm
Viet lyhyiltä miehiltä mahdollisuudet pois vaikka saisit minkä pituisen naisen vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän mielipiteet?
M21
Painan 100 kiloa. Voisin tiputtaa sut milloin vain, missä vain ja miten vain. Nyhverö.
Ap
"Sopivasti minua pidempi" taitaa olla suosituin vaihtoehto. Elämässä kaikki on suhteellista, kuten Einstein sen jo tajusi.
Miesystäväni on 191 enkä tykkää. 180cm ois hyvä.
T. 163cm nainen
Lyhyt, koska ite oon alle 160 cm. Niskat nyrjähtäis 190 senttisen kanssa. Oma mies on vähän päälle 170 ja mielestäni just sopiva 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän mielipiteet?
M21
Painan 100 kiloa. Voisin tiputtaa sut milloin vain, missä vain ja miten vain. Nyhverö.
Ap
100kg löysää fläsää.
Donald Trump on ollut 191cm vaan kutistunut iän myötä kuten miltei jokainen. Jotkut kutistuvat liki 10cm...
up