Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli heittämässä' ostamani kahvijuomat roskiin, koska päiväys 6.4!

Vierailija
08.04.2017 |

Kyseessä siis tuollainen "Ice espersso with milk" valmis kahvijuoma, ostin niitä eilen alennuksesta kolme ja ehdin viime tipassa hätiin kun mies oli viskomassa roskiin ! "nää on mennyt vanhaksi"

join kaksi eivätkä haise tai maistu kummalta, en mitenkään usko että olisivat juomakelvottomia .

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aiemmin päivämääräneurootikko, mutta nykyisin maistan tiettyjä tuotteita ja päättelen maun perusteella, ovatko tuotteet syömäkelpoisia. Esimerkiksi pavut ja linssit säilyvät pitkään käyttökelpoisina.

Lihatuotteet jne. ovat nopeammin riski terveydelle. 

Vierailija
2/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä ylimääräistä riittää. Osa on laskettu aika tarkalle. Jos kylmäketju katkeaa esim kaupasta tullessa niin se on tunteja.

-

Heissan ihqukiva sensuuri tralalaa! ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan säilytetään kaupassa lämpimässä? Olen nähnyt siellä kahvien luona. Käsittääkseni  on myös pastöroitu? Eli säilyvät avaamatta melko pitkäänkin päiväyksen yli.

Vierailija
4/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parasta ennen" ei ole sama kuin "viimeinen käyttöpäivä".

Vierailija
5/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitahan säilytetään kaupassa lämpimässä? Olen nähnyt siellä kahvien luona. Käsittääkseni  on myös pastöroitu? Eli säilyvät avaamatta melko pitkäänkin päiväyksen yli.

juu lämpimässä. Kotona pistin jääkaappiin ihan siksi, etten pidä huoneenlämpöisestä kahvista. ap

Vierailija
6/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin aiemmin päivämääräneurootikko, mutta nykyisin maistan tiettyjä tuotteita ja päättelen maun perusteella, ovatko tuotteet syömäkelpoisia. Esimerkiksi pavut ja linssit säilyvät pitkään käyttökelpoisina.

Et tajua asioista mitään. Liha nimenomaan kypsyessään on vanhaa ja se on sen tarkoituskin. 

Vierailija
7/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti heitän ne mäkeen, koska ärsyttää kun jääkaappi on täytetty kaikilla tyhjänpäiväisillä purtiloilla. En minäkään säilytä kahvipakettia jääkaapissa.

t. miehesi

Vierailija
8/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin päiväys vanhan aletuotteen ostamisen tarpeeseen ts. Ostat yhden juoman ja juot sen samana päivänä. Tuohan on rahan tuhlausta ostaa niitä vanhentuneita jääkaappiin säilytykseen. Ei ne siellä jääkaapissa tuoreemmaksi muutu.

Vierailija
9/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole syytä hysteriaan. Torstaina söin valmisaterian (kasvis), jossa oli päiväys mennyt edellisenä perjantaina. Ei mitään oireita. Aistinvarainen tutkiminen kertoo jo paljon. Itse myös perusterveenä mieluummin otan pienen riskin ruokamyrkytyksestä kuin heittelen syömäkelpoista ruokaa pois. 

Vierailija
10/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tajua asioista mitään. Liha nimenomaan kypsyessään on vanhaa ja se on sen tarkoituskin. 

Viimeinen käyttöpäivä. Viimenen.

Ei parasta ennen.

Vierailija
11/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin päiväys vanhan aletuotteen ostamisen tarpeeseen ts. Ostat yhden juoman ja juot sen samana päivänä. Tuohan on rahan tuhlausta ostaa niitä vanhentuneita jääkaappiin säilytykseen. Ei ne siellä jääkaapissa tuoreemmaksi muutu.

tuo on varmasti osa syy sille etä joillain on aina rahat loppu. pitää ostaa, kun halvalla saa. vielä enemmän säästäisi, jos jättäisi ostamatta.

Vierailija
12/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on asianne mutta mä olen tarkka noiden päiväysten kanssa. En viitsi ottaa riskiä, että tuote onkin jo pilalla kun joskus tuotteet pilaantuvat jo ennen viimeistä käyttöpäivääkin. 

Vierailija
13/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omapa on asianne mutta mä olen tarkka noiden päiväysten kanssa. En viitsi ottaa riskiä, että tuote onkin jo pilalla kun joskus tuotteet pilaantuvat jo ennen viimeistä käyttöpäivääkin. 

Heitätkö kuivatuotteetkin pois kun päiväys on vanha?

Vierailija
14/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärkeä, tietoa eri ruoka-aineista ja omia aisteja saa käyttää. Kyllä sen yleensä havaitsee, jos tuote on pilalla. Tietenkin on isomman riskin tuotteita ja pienemmän riskin tuotteita, esimerkiksi majoneesin kanssa pitää olla tarkkana.

Vierailija
15/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvijuomat?

En tiennytkään, että konjakeissa on parasta ennen -päiväys.

Onkohan se sen takia, ettei tule lasin makua.

Vierailija
16/16 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusavuttomuutta se tämäkin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi