Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää minua selibaatissa

Vierailija
08.04.2017 |

Loukkauksien jälkeen en pysty enää olemaan vaikka kuinka himottaisi muuten....

Hän ei suostu puhumaan ja pyytämään anteeksi hirmutekojaan. Hän ei näe itsessään mitään vikaa, vaan odottaa minun muuttuvan.

Olen insestin uhri ja ennen avioliittoa tuli selväksi että olen erityisen herkkä ja häpeän vartaloani ym. Pystyin seksiin, mutta estyneesti. Aloin paranemaan.....hän kuitenkin otti minut tällaisenaan.

Nyt sitten valittaa kun enää pysty olemaan. En yleensä kehtaa kulkea täällä ilman vaatteita, mutta koska olin alkanut eheytymään, menin viimelsi rintsikat ja pikkuhousut päällä yöllä hakemaan päänsärkylääkettä. Mieheni katsoi minua ja haukkui rumaksi läskiksi.

Nyt minua hävettää vielä enemmän. Ennen olin ulkonäkö riippuvainen ja kun aloin eheytyä, en enää kokenut tarvetta jatkuvasti laihduttaa. En ole nyt mikään kauhean lihava, olen tavallisen näköinen. Synnytyksistä jäänyt vatsa ei vaan enää palautunut. ( 7lasta).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on pakko pykätä noin monta lasta maailmaan, pitäisi ainakin ymmärtää, että sillä voi olla joitakin seurauksia. Molempien.

Itse en voi sietää naisella inhoja vatsaröllyköitä, niin en myöskään pane ketään paksuksi. Yksinkertaista.

Vierailija
2/3 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on pakko pykätä noin monta lasta maailmaan, pitäisi ainakin ymmärtää, että sillä voi olla joitakin seurauksia. Molempien.

Itse en voi sietää naisella inhoja vatsaröllyköitä, niin en myöskään pane ketään paksuksi. Yksinkertaista.

Hienoa ettet pane ketään paksuksi jos et pysty hyväksymään siitä raskaudet aiheuttavat muutoksia kehoon.

Tuskinpa itsekään näyttäisit kovinkaan hehkeältä jos synnyttäisit 7 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea miehelle että jos ei kelpaa niin ole ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän