Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani joutui tappeluun.

Vierailija
08.04.2017 |

15v poikani pelaa jääkiekkoa. Sanoin pojalleni ennen peliä että aika kiihkeä ottelu tulossa. No näin kävi, poikaani tuupittiin ja hän tuuppasi takaisin. Tuomarit eivät ehtineet väliin ja pojat olivat toistensa ristikoissa kiinni. Poikani kävi kerran polvilleen mutta nousi ylös kunnes vastustaja sai selätettyä hänet jäähän ja paini loppui siihen. Pelin jälkeen poikani oli aika hiljainen ja koko illan. Kysyin illalla harmittaako sinua se paini häviö? Poikani vastasi että hävettää ei hänestä ollut mitään haastetta. Äitinä yritin sanoa hänelle että toinen osapuoli häviää aina ja tällä kertaa olit sinä mutta ei kuullut kuuleviin korviinsakaan. Mitä tuon pojan kanssa pitäisi tehdä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaa että väkivalta on typerien hommaa? Tosimies ei tappele.

Vierailija
2/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta sille mailatekniikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kato mitää Stiigaa! Poika rupee nyrkkeilee on maailma sen verran kova!

Vierailija
4/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie poika painisalille. Siellä oppii häviämään (ja myös voittamaan).

Vierailija
5/20 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v poikani pelaa jääkiekkoa. Sanoin pojalleni ennen peliä että aika kiihkeä ottelu tulossa. No näin kävi, poikaani tuupittiin ja hän tuuppasi takaisin. Tuomarit eivät ehtineet väliin ja pojat olivat toistensa ristikoissa kiinni. Poikani kävi kerran polvilleen mutta nousi ylös kunnes vastustaja sai selätettyä hänet jäähän ja paini loppui siihen. Pelin jälkeen poikani oli aika hiljainen ja koko illan. Kysyin illalla harmittaako sinua se paini häviö? Poikani vastasi että hävettää ei hänestä ollut mitään haastetta. Äitinä yritin sanoa hänelle että toinen osapuoli häviää aina ja tällä kertaa olit sinä mutta ei kuullut kuuleviin korviinsakaan. Mitä tuon pojan kanssa pitäisi tehdä?

Ah. Jääkiekko, tuo tosimiesten (tsihihihii!) laji. Ainoa laji maailmassa, jossa voi ruveta pikkupoikamaisesti mätkimään kaveria kun alkaa ärsyttää. Ihan mahtavaa! Ja vielä aikuisenakin!! Ja mikä parasta, te mammat maksatte meidän veteraanien ryyppyreissut!

Viekää vaan mammat kaikki lapsenne sinne jääkiekkoa pelaamaan. Kyllä mulle teidän rahat kelpaa! Laittakaa vielä tytöt cheerleadaamaan, niin me saadaan ryyppyilloiksi kavereille tekemistä!

Vierailija
6/20 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tänään selätys häviö maistuu jo paremmalle kun voitto? Tuo sellasen lisä buustin. Ei se ole niin vakavaa. Molemmat halusi kuitenkin mittaa voimiaan.

Vierailija
7/20 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta sille miten hutkitaan menemään. Räkänokille ei ole sijaa. Ne jotka häviää on ikuiseen häpeään tuomittu. Toivottavasti tuolla ei ollut näkijöitä paljoa.

Vierailija
8/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sinulle vähän saman tyyppisen tarinan. Kun olin itse joku 15v nykyään 17v niin aloitin itse että anna tulla oot jäässä aika nopeasti. Alta 10 sek olin selälleen jäässä. Äitini kiljui katsomossa. Se häpeän tunne oli suuri sillon mutta nykyään kun ajattelee et annoin kaikki parempi voitti niin ei tunnu niin pahalle.

Vierailija
9/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron sinulle vähän saman tyyppisen tarinan. Kun olin itse joku 15v nykyään 17v niin aloitin itse että anna tulla oot jäässä aika nopeasti. Alta 10 sek olin selälleen jäässä. Äitini kiljui katsomossa. Se häpeän tunne oli suuri sillon mutta nykyään kun ajattelee et annoin kaikki parempi voitti niin ei tunnu niin pahalle.

Mies häpeää häviötään. Neidit on eri juttu.

Vierailija
10/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kato mitää Stiigaa! Poika rupee nyrkkeilee on maailma sen verran kova!

Everläästii ja testonappeja on maailma sen verran kova!

Vierailija
11/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähättele jääkiekkoa, mutta minusta itsepuolustus on tosi hyvä laji, siinä oppii häviönm toisen kunnioittamisen ja sen, mitä väkivalta voi pahimmillaan aiheuttaa. Pääsääntö: juokse, peräänny, väistä, torju jne. Itseäni kiusattiin koulussa ja nyt harmittaa, etten tajunnut tuota lajia aikaisemmin.

Vierailija
12/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pelaajilla käy tunteet kuumina. Anna poikien päästää höyryjään. Varusteet ja kypärä kun on päässä niin ei siinä mitään käy.

Vierailija
13/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku poika painit kuuluvat kiekkoon!

Vierailija
14/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei lasketa kovin kummoiseksi häviöksi lätkässä vaan pikkujutuksi joita sattuu pelin tiimellyksessä. Poika si kuitenkin osoitti, että on valmis puolustamaan itseään ja joukkuekavereitaan joka on paljon tärkeämpää kuin miten pikku painissa käy.

Poikasi voi kävellä pää pystyssä eikä ole mitään hävettävää.

Ex lätkäpelaaja, m40

Vierailija
15/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häviää, pitää nousta ja jatkaa eteenpäin!! Esim paini tai MMA harjoittelua tuohon lisäksi.

Vierailija
16/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko asia niin, että poikasi kiihottui tästä, kun muut pojat kävivät hänen päälleen ja nyt asia nolottaa häntä, kun pelkää leimautuvansa homoseksuaaliksi?

Vierailija
17/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko poika opettelee tappelemaan tai sitten opettelee pitämään päänsä kylmänä.

Vierailija
18/20 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjusta huomaa kuinka joidenkin on vaikea ymmärtää kuinka urheilu on oikeasti se terveellinen tapa monille pojille purkaa sitä sisäistä kilpailu ja kamppailuviettiä. Lisäksi se on turvallinen ympäristö jossa on säännöt ja tuomarit.

Ja en nyt malta olla mainostamatta sitä terveysaspektia kun nuori liikkuu ja sosiaalista kuinka urheilusta saa kavereita. Tuolla kadulla kiviä potkivat nuoret miehenalut saavat päähänsä paljon typerämpiä juttuja, joten ihan hyvä jos ovat vaikka urheilemassa.

Vierailija
19/20 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ap ollut kauhuissaan kun omaa poikaa viedään kun märkää rättiä.

Vierailija
20/20 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää paini häviössä on? Todennäköisesti poikasi on paininut ennenkin. Tuo asia unohtuu monien mielestä kuitenkin aika äkkiä. Voit olla pojastasi ylpeä. Painikouluun vääntämään niin ovat jäällä vastustajat itse selälleen. Oman pojan treeneissä joskus on lopuksi polvipainia yms ja on poikanikin ollut alinmaisena treenien jälkeen tulee vaan hymyssä suin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi