Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

läpivalaistaanko laivoihin menevät autot

Vierailija
07.04.2017 |

Tietääkö kukaan

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sain tänään tietää. Olen todellakin kuvitellut, että autot jollain tavalla tutkittaisiin. Tulin juuri eilen Ruotsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalle voi viedä vaikka autollisen rynnäkkökiväärejä tai räjähteitä. Poliisi ei ihan heti ole avomerelle tulossa.

Vierailija
4/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että olisi tulossa muutoksia ja paremmat turvatoimet laivoihin. Hyvä jos näin on.

Vierailija
5/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mutta luulen, että myös laivoissa on varauduttu erilaisiin toimenpiteisiin. Eiköhän laivapoliiseilta aseet löydy.

Vierailija
7/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalle voi viedä vaikka autollisen rynnäkkökiväärejä tai räjähteitä. Poliisi ei ihan heti ole avomerelle tulossa.

Eiks laivoissa oo poliiseja. Oon mä ainakin nähnyt ja onhan siellä putkakin :D

Vierailija
8/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itämeri on sen verran pieni, että äkkiä sinne helikoptereilla ja pikaveneillä apua kuskataan.

Vierailija
9/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mutta luulen, että myös laivoissa on varauduttu erilaisiin toimenpiteisiin. Eiköhän laivapoliiseilta aseet löydy.

Vai että laivapoliisi... just.

Vierailija
10/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rekat siis sittenkin läpivalaistaan? Ja autot myös?

Vierailija
11/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis läpivalaistaanko ne vai ei? Onko jollain oikeaa, omaa kokemusta? Isot lastit ainakin läpivalaistaan.

Vierailija
12/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojen lapvalaisu olisi minusta ullattavan huono idea

Vierailija
13/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma. Kaiken järjen mukaan kyllä luulisi, että autot kulkevat paljastimien läpi.

Vierailija
14/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks laivoissa oo poliiseja. Oon mä ainakin nähnyt ja onhan siellä putkakin :D

No mikähän niiden muutaman vartijan aseistus on? Pärjääkö jollain kämäisellä pistoolilla tai kaasusumuttimella hyvin esim. Pariisin tyyppisiä rynkkymiehiä vastaan, jotka laittoivat koko konserttipaikan sileäksi? Mietipä kuule sitä. Soitto 112:een ei merellä lisävahvistuksia tuo.

Vierailija
15/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinpaljastimet ja laukkujen sekä autojen läpivalaisut terminaaleihin/ autokannelle mennessä, kiitos.

Ihmisiä tietysti v*tuttaa jonottaa ikuisuus turvatarkastuksissa ja laukkujen läpivalaisuissa jne, mutta turvallisuus ensisijainen asia, eikös?

Vierailija
16/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei laivoissa terrori iskuja. Miksi niissä noin huono turvallisuus?

Vierailija
17/19 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mitenkään järjestelmällisesti läpivalaista tai tarkisteta. Tulli tutkii mitä kerkiää, mutta ei niitä kaikkia ehditä millään. Pistotarkastuksia ja profilointiin perustuvia tarkastuksia tehdään.

Vierailija
18/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn muutamia kertoja vuodessa autolla Ahvenanmaalla, tehnyt reissuja lähes kymmenen vuotta. Kertaakaan ei ole autoa tutkittu, aina ei edes kaikkien matkustajien lippuja katsota. Ja sama laiva jatkaa siis aina Tukholmaan tai tulee sieltä.

Laivaan pääsee kuka vain, lastinaan mitä vain ja mistään ei oikeasti selviä ketä tai kuinka monta henkilöä on oikeasti ollut mukana.

Vierailija
19/19 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa nimilistan matkustajista. Kyllä se herättää mielenkiinnon jos 10 mahmutmehmettiä varaa matkan ja autopaikan. Luulisi heidän saavan tiedon vaarallisista asiakkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi