Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sunnuntaina "kummipoika" tulee taas virpomaan äitinsä paskartelemalla oksalla

Vierailija
07.04.2017 |

*Huoh*

Pankaa lapset tekemään vitsat itse.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis myös mukavaa, jos lapsi lausuisi itse virpomislorun eikä mutsi.

Vierailija
2/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeimpia ovat teini-ikäiset kollit, jotka ovat nyrhineet pajunoksat lähimmästä ojasta ja tulevat niiden kanssa, että "virvon varvon mulle rahaa". MIKSI ei virpomisperinnettä voi jättää tytöille? Ahneus ennen kaikkea? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
4/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeimpia ovat teini-ikäiset kollit, jotka ovat nyrhineet pajunoksat lähimmästä ojasta ja tulevat niiden kanssa, että "virvon varvon mulle rahaa". MIKSI ei virpomisperinnettä voi jättää tytöille? Ahneus ennen kaikkea? 

Puistatus... meilläkin on käynyt tämmöisiä poikia. 

Vierailija
5/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tytti turpa kiinni, tiedät varsin hyvin, että Ilpojonnella ei ole käsiä, millä tehdä se vitsa!!

T: Tiedät kyllä kuka

Vierailija
6/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Huoh*

Palautteesta päätellen puolet äityleistä ei siis malta olla tehtailematta lapsikullilleen virpomisoksia :D

Vierailija
7/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sanot kummipoikaasi on "kummipojaksi"?

8/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa. Elämä on, rankkaa.

Koeta kestaa ap, kyllä se siitä.

Vierailija
9/12 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Huoh*

Palautteesta päätellen puolet äityleistä ei siis malta olla tehtailematta lapsikullilleen virpomisoksia :D

Kaksi kolmasosaa, ja kaikki poikien mutsit:D :D :D 

Vierailija
10/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi sanot kummipoikaasi on "kummipojaksi"?

Olisko niin, että kaikki kummit ja/tai kummilapset eivät kuulu kirkkoon?

Vierailija
11/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut eiks se ole tältäkin palstalta luettu että jos ei oksa ole oikeasta puusta, oikean muotoinen, oikeanlaisilla aineiksilla ehdottomasti riittävän paljon koristeltu, ja niitä pitää ojentaa oikea lukumäärä ja oikeanlaisten sanojen saattamana ja ja ja, niin katsotaan nenänvartta pitkin ja jätetään palkka antamatta tai annetaan tahallaan huono palkka "huonosta" oksasta? En tiedä ko. kummipojan ikää, mutta tuleehan siinä vähän vanhemmillekin suorituspaineita ettei 4-vuotias saa naapurista kädentäyttä kissanpaskaa kiitokseksi jos on vääränlainen oksa.

Vierailija
12/12 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut eiks se ole tältäkin palstalta luettu että jos ei oksa ole oikeasta puusta, oikean muotoinen, oikeanlaisilla aineiksilla ehdottomasti riittävän paljon koristeltu, ja niitä pitää ojentaa oikea lukumäärä ja oikeanlaisten sanojen saattamana ja ja ja, niin katsotaan nenänvartta pitkin ja jätetään palkka antamatta tai annetaan tahallaan huono palkka "huonosta" oksasta? En tiedä ko. kummipojan ikää, mutta tuleehan siinä vähän vanhemmillekin suorituspaineita ettei 4-vuotias saa naapurista kädentäyttä kissanpaskaa kiitokseksi jos on vääränlainen oksa.

Ja siis olen itse aloittajan kanssa samaa mieltä, oksat kuuluu tehdä itse, mutta kyllä minä noita 3-vuotiaan askarruksia katsoin kieltämättä sillä silmällä että onneksi omaan naapurustoon tuntuu kuuluvan lämpimämpää ja ystävällisempää sakkia kuin palstakansaan.