Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidinmääräily vielä aikuisiässä.

AikuinenMies
07.04.2017 |

Olen yli 30-vuotias mies. Äitini omistushalu ja määräily vielä aikuisiälläkin saavat minut raivon partaalle.

Vähintään kerran viikossa hän soittelee pikkuasioista. Jos päälläni on jotain ns. erikoisempaa vaatetta tai hiukseni ovat leikattu/värjätty persoonnalisesti, hän huomauttaa siitä. Jos lähden ulkomaille, alkaa ihme kuulustelu: kenen kanssa, ovatko matkakaverit kunnollisia, paljonko matka maksoi, jne. Tuntuu, että en saisi edes matkustaa rauhassa, kun matkallakin lähetetään viestejä onko kaikki hyvin ja onko ollut ongelmia?

Siis tässä nyt oli muutamia esimerkkejä. En vaan jaksa enää sitä, että äitini kohtelee minua samallalailla, kuin olisin joku 16-vuotias pikku lapsi. Joskus tekisi mieli sanoa pahasti, että olen aikuinen mies ja ei tarvitse enää käyttäytyä minua kohtaan kuin jotain pikkulasta.

Onko teille muilla aikuisilla ihmisillä vanhempia ,jotka työntävät nokkansa joka asiaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56. Äitini yrittää määrätä missä lapseni käyvät koulua, kissä harrastavat, missä perhe lomailee, mitä me syömme, miten sisustamme...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi