TV1:llä oli perinteinen tinder nainen joka myönsi olleensa hukassa nöin kolmenkympin jälkeen...
Loisto dokkari. Muutti jo nuorena isompiin kaupunkeihin kun mikään ei riittänyt. Sen jälkeen matkusteli jenkeistä australiaan aupairina yms viisi vuotta.
Nyt päälle 30 vuotiaana ja äitinä kertoi ja tajusi että "pelkäsi silloin vastuuta ja olleensa hukassa".
Älyttömän monet naiset tuntuu olevan juuri tuollaisia kuin tuo nainen nuorena...
Kommentit (28)
Ai. Eikö ne tyypilliset tindernaiset olekaan niitä paljon parjattuja yksinhuoltajia? Ei teille miehille sitten kelpaa mikään.
Älkää naiset hermostuko. Itsehän se nainen noin totesi... Ei siitä tartte itseensä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Loisto dokkari. Muutti jo nuorena isompiin kaupunkeihin kun mikään ei riittänyt. Sen jälkeen matkusteli jenkeistä australiaan aupairina yms viisi vuotta.
Nyt päälle 30 vuotiaana ja äitinä kertoi ja tajusi että "pelkäsi silloin vastuuta ja olleensa hukassa".
Älyttömän monet naiset tuntuu olevan juuri tuollaisia kuin tuo nainen nuorena...
En katsonut dokkaria, mutta kuulostaa hyvältä: matkailua, elämää ulkomailla ja sitten kolmekymppisenä perhe. Ihan kuten itsekin halusin ja sain.
Mitäs pahaa siinä on, että etsii itseään? Pitäisikö jo 20-vuotiaana olla koko elämä suunniteltuna ja suorittamassa sitä, mitä jokin ulkopuolinen taho (ap) vaatii? On ihan normaalia, että parikymppiset välttelevät vastuuta ja ovat vähän hukassa. Aika moni kolme-, neljä- ja viisikymppinenkin on hukassa, koskee sekä miehiä että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset hermostuko. Itsehän se nainen noin totesi... Ei siitä tartte itseensä ottaa.
Etkö sinä nyt tarkoittanutkaan tässä aloituksessa yleisesti tindernaisia? Jos tarkoituksesi oli puhua vain tästä naisesta, niin miksi yleistit?
Minä en kyllä hermostunut. En vain ymmärtänyt, mikä tässä jutussa oli se pointti. Eikö kaikki ole elämässään jossain vaiheessa ollut vähän hukassa? Oletin, että kritisoit tuota aloilleen asettumattomuutta, vaikka toisaalta ainakin tällä palstalla aina valitetaan siitä, että lapsettomia sinkkunaisia ei tahdo löytyä vaan kaikki on toisella kierroksella olevia kotiäitejä.
Oliko ap:llä nyt ongelmana se, että naiset uskaltavat elää eivätkä ryhdy parikymppisinä joidenkin syrjäytyneiden, katkerien kilttimiesten kotipiioiksi? Tällainenko uliulialoitus tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katsonut dokkaria, mutta kuulostaa hyvältä: matkailua, elämää ulkomailla ja sitten kolmekymppisenä perhe. Ihan kuten itsekin halusin ja sain.
Lisään vielä, että Tinderissä en kyllä koskaan ehtinyt olla, ihan 1980-1990 luvuilla tapahtui tämä. Opiskelua, matkailua, töitä kotimaassa ja ulkomailla ja sen jälkeen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs opiskelut ja työnteko?
Tuo dokkarin naisella meni pitkään että pääsi jaloilleen kun harhaili monet vuodet.
Kyl mä ainakin yli kolmekymppisenä vieläkin välttelen vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo dokkarin naisella meni pitkään että pääsi jaloilleen kun harhaili monet vuodet.
Mitä tarkoitat jaloilleen pääsemisellä? Minä olen sinun mielestäsi varmaan tosi luuseri, kun mielestäni harhailen edelleen. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja 10 vuoden työura takana, mutta en vielä 36-vuotiaanakaan tiedä, mikä minusta tulee isona. Kerrohan, miten minä voisin päästä jaloilleni.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap:llä nyt ongelmana se, että naiset uskaltavat elää eivätkä ryhdy parikymppisinä joidenkin syrjäytyneiden, katkerien kilttimiesten kotipiioiksi? Tällainenko uliulialoitus tällä kertaa?
Ei jumaliste että osaatte väärinymmärtää asiat.
Onko se uskallusta elää?? Haha.
Olisit katsonut dokkarin. Ei tämä nainen noin positiivisesti katsonut ns. Nuoruuden sekoiluaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän monet naiset tuntuu olevan juuri tuollaisia kuin tuo nainen nuorena...En katsonut dokkaria, mutta kuulostaa hyvältä: matkailua, elämää ulkomailla ja sitten kolmekymppisenä perhe. Ihan kuten itsekin halusin ja sain.
Entäs opiskelut ja työnteko?Tuo dokkarin naisella meni pitkään että pääsi jaloilleen kun harhaili monet vuodet.
Mitä tarkoitat jaloilleen pääsemisellä? Minä olen sinun mielestäsi varmaan tosi luuseri, kun mielestäni harhailen edelleen. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja 10 vuoden työura takana, mutta en vielä 36-vuotiaanakaan tiedä, mikä minusta tulee isona. Kerrohan, miten minä voisin päästä jaloilleni.
Miksi puhut itsestäsi kun puhuin dokkarin naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, en katsonut dokkaria. Itse opiskelin, tein töitä, olin vaihdossa, matkustelin niin paljon kuin pystyin. En todellakaan kadu.
nr 4 ja 8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit katsonut dokkarin. Ei tämä nainen noin positiivisesti katsonut ns. Nuoruuden sekoiluaan
Hakiko kyseinen nainen siis Tinderin kautta seuraa? Vai mitä tarkoitat otsikolla? SInähän tässä kirjoitat yhdestä ainoasta naisesta ja annat ymmärtää, että hän on tyypillinen Tinder-nainen. Ensimmäisestä viestistäsi olisin itse päätellyt hänen olevan nyt perheellinen eikä Tinderissä.
Mitä oikein haluat sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs opiskelut ja työnteko?Tuo dokkarin naisella meni pitkään että pääsi jaloilleen kun harhaili monet vuodet.Mitä tarkoitat jaloilleen pääsemisellä? Minä olen sinun mielestäsi varmaan tosi luuseri, kun mielestäni harhailen edelleen. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja 10 vuoden työura takana, mutta en vielä 36-vuotiaanakaan tiedä, mikä minusta tulee isona. Kerrohan, miten minä voisin päästä jaloilleni.
Eikö tinderissä sitten ole kuin tämä yksi nainen, jos puhut vain yhdestä naisesta?
Kysyin sinulta, mitä tarkoitat jaloilleen pääsemisellä. En ole katsonut dokumenttia, joten voisit selittää ja käytin itseäni esimerkkinä. Etkö osaa keskustella, vai mikä sinua nyt vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit katsonut dokkarin. Ei tämä nainen noin positiivisesti katsonut ns. Nuoruuden sekoiluaanHakiko kyseinen nainen siis Tinderin kautta seuraa? Vai mitä tarkoitat otsikolla? SInähän tässä kirjoitat yhdestä ainoasta naisesta ja annat ymmärtää, että hän on tyypillinen Tinder-nainen. Ensimmäisestä viestistäsi olisin itse päätellyt hänen olevan nyt perheellinen eikä Tinderissä.
Mitä oikein haluat sanoa?
Niinpä. Taitaa aloittajalla vähän muisti pätkiä, kun aloituksessa puhui ihan selvästi "älyttömän monista naisista", mutta nyt sitten yrittää tehdä keskustelukumppaneistaan tyhmiä ja sanoo puhuneensa vain dokumentin naisesta (jonka elämästä, jaloilleen pääsemisestä ja hukassa olemisesta en vieläkään tajunnut mitään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs opiskelut ja työnteko?Tuo dokkarin naisella meni pitkään että pääsi jaloilleen kun harhaili monet vuodet.Mitä tarkoitat jaloilleen pääsemisellä? Minä olen sinun mielestäsi varmaan tosi luuseri, kun mielestäni harhailen edelleen. Minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja 10 vuoden työura takana, mutta en vielä 36-vuotiaanakaan tiedä, mikä minusta tulee isona. Kerrohan, miten minä voisin päästä jaloilleni.
Suomalainen nainen = Minä minä minä. Minulla on oikeus! PRÖÖÖTT!!!
Älyttömän moni nainen = vain tämä dokkarin nainen. Minä olen mies. Prööt!
Minkä niminen dokumentti oli kyseessä?
Kirjoittakaa googleen ja kattokaa minkälainen on keskimääräisen naisen tinder profiili...
Se on juuri MATKUSTAMISTA JUMALOIVA... Ja pelkkiä matkuvia täynnä...
Siinä teille "yksittäistapaus"
Minusta tuo on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin syrjäytyminen. Moni mies vastaavasti jää kotiin runkun ja pleikan pariin sen sijaan, että opiskelisi ja pääsisi töihin. Ei meillä miehillä ole juuri naisia tuosta arvostella.