Kummat ovat seksikkäämpiä naisia?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu taas mikä kysely
Minusta tämä on yksi harvoista pituuskyselyistä joissa on edes vähän järkeä.
Miehet vastaavat alle 175 ja "mallin mitoissa" olevat pitkät naiset yli 175. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on yksi harvoista pituuskyselyistä joissa on edes vähän järkeä.
Tämä voisi olla ihan hyvä kysely jossain toisella palstalla mutta täällä av:lla tulos antaa ennemminkin vastauksen siihen ovatko palstalaiset itse yli vai alle tuon pituuden.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vastaavat alle 175 ja "mallin mitoissa" olevat pitkät naiset yli 175. :-)
Aika harva mies kai mistään lyhyistä naisista tykkää. Paitsi tietysti he jotka ovat itse lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet sitten joku kovakin heebo kun uskallat kiroilla?
Sanookas nyt yksi seksikäs yli 175cm pitkä nainen. Itselleni ei tule yhtään mieleen. Tietysti julkkiksissa ei ole paljon yli 175cm naisia paitsi riukumisseissä ja malleissa jotka eivät ole lähes koskaan seksikkäitä.
Mulle ei ole naisen pituudella mitään väliä ja joku kysyi seksikästä yli175cm naista,nicole kidman taitaa olla jotain 180cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Naisista tuskin 30 prosenttia on yli 175cm, joten uskon miespalstailijoiden äänestäneen pituuden puolesta. Naiset äänestävät omaa pituuttaan.
Nicole Kidman on suoraan sanottuna ruma.
Jennifer Lawrence on tasan 175cm. Hän on kaunis.
Vastasin yli mutta ei kuitenkaan paljon yli. Aika lähellä naisen ihannepituutta tuo 175.