Minkälaisesta palvelusta/tuotteesta olet aina haaveillut?
Itse haluaisin helpon herkkujen kotiintoimituksen, eli jos illalla tekee mielli suklaakeksejä, voi helposti tilata ovelle. Toinen on lemmikinkarvamagneetti (karvaisten lemmikkien omistajat ymmärtää toiveen suuruuden).
Kommentit (12)
Itse en toistaiseksi haaveile kotiin tuomisista, koska inhoan päivystää kotona kaikenlaisten toimittajien aikataulujen liian laajaa skaalaa. Esim. toimitamme klo 8-16 / kuljettaja soittaa 1/2 h ennen saapumista. Odotat ja odotat ja tietenkin toimitus tulee sieltä loppupuolelta. No silloin kyllä jäävät ilman riksaa.
Mutta asiaan: Etsinnässä on ihan tavallinen palveluystävällisyys. Tietääkö kukaan hyvää ruokakauppaa Munkkivuori/Etelä-haaga/Pikku-Huopalahti. Olen asettumassa ko. alueelle ja aion karttaa jo etukäteen epäystävällistä palvelua tarjoavaa kauppaa.
PS: pikkuinen Alepa (Vihdintie) löytyy lähietäisyydeltä, kiitos teille, palvelunne on ollut myönteinen kokemus.
Palvelua jossa mm. kauppaan ostoksille mennyt asiakas ei ole henkilökunnalle näkymätön. Tarkoitan tällä, että kaupan herkkutiskillä oleva henkilö omaa normaalin näkökyvyn. Puolisoni meni tänään kauppaan (oli joku hyvän/täydellisen palvelun K-kauppa) ja seisoi aikansa palvelutiskin edessä odottaen tulevansa huomatuksi. Eipä sitten tullut. Hän olisi ostanut valmista perunamuhennosta isopapalleen, joka vaati jokaisen ruuan kanssa muhennosta jotta saamme hänet syömään edes jotain muuta ravitsevaa sen mukana.
Kyse ei ollut ruuhkasta, henkilökunnan kadosta tmv. hra ja ylhäisyys ei vain halunnut siirtyä palvelemaan. Olisi kiva tietää miksi. Mieheni on ihan siisti normaali suomalainen, eli rasismista ei ollut kyse.
Jokin teleportaatio yms. nopea liikkumisen muoto, ei tarvitse istua montaa tuntia junassa/autossa/lentokoneessa.
Haluan kotiini yleistietokoneen jolla ohjataan kotia, joka puhuu, kertoo päivän uutiset, sään ja reseptin Maailman parhaaseen pannukakkuun. Sen täytyy tarvittaessa ilmestyä hologrammina. Sellasen kenen kanssa voi jutella kun on tylsää ja vaikka vetää kalsarikännit. Monet tuntee vastaavan Star Trekistä.
palvelu, jossa epäonnistuneen baari-illan jälkeen näytettäisiin jos lähellä on todella epätoivoinen nainen tai vastaavasti tappelunhaluinen mies.
Kaveri-Tinder. Vai onko sellainen jo? Olen niin kyllästynyt yksinäisyyteen. Samanhenkisiä ihmisiä on vaikea löytää. Minulla ei ole yhtään ystävää eikä edess kaveria. Nykyään on sellainen ilmapiirikin, että yksinäisyys on mukamas jotenkin nolo asia, joten kynnys etsiä ystäviä kasvaa mitä kauemmin on ollut ilman. Ainakin minulla. Tuollainen helppo palvelu olisi kätevä paikka alkaa juttelemaan ihmisten kanssa.
Kaipaisin kohtuuhintaista kotiinkuljetuspalvelua ravintolaruuille. Pääkaupunkiseudulla näitä varmasti on tarjolla, mutta esim. täällä Itä-Suomessa ei, jos pitserioita ei lasketa. Olisi kiva toisinaan tilata myös intialaista, kiinalaista, hampurilaisia (Hese, Mäkki) ja ihan ravintolaruokaakin.
Taco Bell voisi rantautua Suomeenkin.
Meikkimerkeistä vaikkapa Colourpop ja Tarte. Nyt saa vaan Amerikasta, jolloin postimaksut plus mahdolliset verot nostavat hintoja.
Kissa- ja koirakahvilat olisivat kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Palvelua jossa mm. kauppaan ostoksille mennyt asiakas ei ole henkilökunnalle näkymätön. Tarkoitan tällä, että kaupan herkkutiskillä oleva henkilö omaa normaalin näkökyvyn. Puolisoni meni tänään kauppaan (oli joku hyvän/täydellisen palvelun K-kauppa) ja seisoi aikansa palvelutiskin edessä odottaen tulevansa huomatuksi. Eipä sitten tullut. Hän olisi ostanut valmista perunamuhennosta isopapalleen, joka vaati jokaisen ruuan kanssa muhennosta jotta saamme hänet syömään edes jotain muuta ravitsevaa sen mukana.
Kyse ei ollut ruuhkasta, henkilökunnan kadosta tmv. hra ja ylhäisyys ei vain halunnut siirtyä palvelemaan. Olisi kiva tietää miksi. Mieheni on ihan siisti normaali suomalainen, eli rasismista ei ollut kyse.
Olisiko mahdollista, että herra aloittaisi itse tervehtimällä? Moni asiakas tahtoo seisoskella ja pohdiskella hiljaa lihatiskillä vaikka vartin ajan. Osa hengailee muuten vain ajatuksissaan. Seiso siinä sitten vieressä odottamassa.
t. kalatiski
Hyvä terveydenhuolto