Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen voi tuntea iloa ja onnea pienestäkin asiasta. Mikä pieni asia sai sinut iloiseksi?

Vierailija
05.04.2017 |

Mä oon onnellinen, kun mulla on uus hieno violetti hammasharja. Ostin sen tänään kaupasta. Sillä onkin ihana harjata hampaat pari kuukautta tästä eteenpäin. Joka kerta kun sen nään, niin ajattelen, että onpas hienon näköinen harja. 🤗

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni penis

Vierailija
22/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hyvänmielen ketju 😊 Minua ilahdutti iltalenkillä mustarastaan laulu - se on niin kaunis ja varma kevään merkki 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun upgrade lennolla yölennolla meni läpi, iso juttu mulle kun sain nukuttua!

Vierailija
24/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselleni on vaikeuksia koulussa oppimisen kanssa, asiat ei jää päähän vaikka niitä kuinka pänttäisi ja kokeista on tullut 7

Eilen juoksi koe kädessä koulusta kotiin kun oli ekaa kertaa elämässään saanut 10-

Ja sitä varten oltiin harjoiteltu tosi kovasti!

Oli niin onnellinen että itsestäkin meinas tulla itku:)

Vierailija
25/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille tämä ei varmaan ole juttu eikä mikään mutta minä oikein ihmettelen ja nautin: Herään ilman pöhnäistä oloa ja krapulaa. Pää on selvä, mieli kirkas, voin suunnitella tulevaa päivää vaikka miten. Pystyn tekemään mitä vain. Ei väsytä ei tarvi miettiä että onko jossain särkylääkettä.

Istuskelen aamukahvilla selvänä. Ihanaa. Rauhallinen olo. Tiedän etten juo tänäänkään.

Vierailija
26/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselleni on vaikeuksia koulussa oppimisen kanssa, asiat ei jää päähän vaikka niitä kuinka pänttäisi ja kokeista on tullut 7

Eilen juoksi koe kädessä koulusta kotiin kun oli ekaa kertaa elämässään saanut 10-

Ja sitä varten oltiin harjoiteltu tosi kovasti!

Oli niin onnellinen että itsestäkin meinas tulla itku:)

Meinasi tulla itku minullekin, kun luin viestisi. Onneksi olkoon!

Ihana ketju (kiitos ap). Kun en itse autoile, en tullut ajatelleeksi miten kivalta voi tuntua kun nopeusrajoitukset muuttuvat kesäisiksi. Mä piristyn aina kun lopputalvesta aletaan sanoa radiossa Helsingin ja Oulun lisäksi taas Utsjoen auringon nousu- ja laskuajat: kaamos väistyy. 

Mäkin laitan vielä listaan kahvin (mutteriespresso sellaisenaan), se aamun ensimmäinen hörppäys. Joka aamu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi