Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen voi tuntea iloa ja onnea pienestäkin asiasta. Mikä pieni asia sai sinut iloiseksi?

Vierailija
05.04.2017 |

Mä oon onnellinen, kun mulla on uus hieno violetti hammasharja. Ostin sen tänään kaupasta. Sillä onkin ihana harjata hampaat pari kuukautta tästä eteenpäin. Joka kerta kun sen nään, niin ajattelen, että onpas hienon näköinen harja. 🤗

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi hymyili minulle. Minä hymyilin sille takaisin.

Vierailija
2/26 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran tassu oli hassusti venkurallaan, kun se makasi. Nauratti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä täällä kannata kertoa, täällä pyörii ihmisiä jotka onnistuu imemään kaiken ilon ja onnen pienistäkin asioista. Varmaan livenä ovat sellaisia ihmisiä, että johonkin elävään jos koskevat niin se kuolee heti tai ainakin masentuu ja tekee itsemurhan.

Tuollaisille otuksille oli joku nimikin olemassa..ankeuttaja?

Vierailija
4/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen kun koirani tyytyväisenä siansorkkaa söi, pitkästä aikaa mitään niin lihapitoista sai. Sen keskittyminen ja ilmeet sai minut iloiseks. Tehtiin itse pizzaa kans eilen, se oli kivaa. Olen työtön, mieheni opiskelija joten oman päivän täyttymiseen tarviin ajatusta, aina sitä ei ole. Tänään nautin aamukahvinirauhassa kevätilmassa, sekin oli jees. Ei tässä kummosia juttuja oo, mutta koetan niistäkin ilon irti saada. :) Jos ideoita on niin otan vastaan !

Vierailija
5/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen kevään valo, vaikka se on kyllä iso asia. Taas on selvitty yhdestä talvesta.

Kun ratikka tulee sopivasti pysäkille samaan aikaan kuin minä. 

Joku tarjoaa istumapaikkaa ratikassa tai bussissa. 

Kokkailin illansuussa perheelle ja vihannekset oli kauniita: sipuli, suippopaprika, varsiselleri, zucchini, porkkana ... 

Kun pakastimesta löytää tatteja, vaikka luulee, että viimeiset on jo syöty. 

Kääriytyminen kylpytakkiin suihkun jälkeen. 

Onnittelut uudesta hammasharjasta, ap. Tiedän tunteen :)

Vierailija
6/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen vielä pieni episodi työmatkalta:

Oli marraskuu, umpipimeää, ulkona satoi. Tyypit ratikassa istui synkeinä tuijottamassa puhelimiaan tai ikkunan mustuuteen, paitsi yksi nuori nainen, joka luki kirjaa ja hihitteli. Mun oli pakko kysyä häneltä mitä hän luki, ja hän näytti, että Alivaltiosihteerien kirjaa. Yhtäkkiä tyypit ympärillä virkosivat ja hymyilivät ja alkoivat pulista siitä, miten fanittavat Alivaltiosihteeriä. Siinä sitten muisteltiin niiden parhaita paloja ja naureskeltiin. Tästä tapauksesta on jo pari vuotta, mutta muistan sen vieläkin.

Meidän kissat eivät lakkaa tuottamasta mulle iloa. 

6

Vierailija
7/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore kurkku!!

Olen kärsinyt alkuraskuden aamupahoinvoinnista ja mikään ruoka ei ole maistunut. Parasta oloa edistäisi kuitenkin se, että söisin jotain 1-2h välein, mutta en ole löytänyt mitään kyllin kevyttä mutta maistuvaa. En kuitenkaan halua napostelusta liikaa kaloreja. Kurkku on loistava valinta: terveellinen, kevyt ja maistuva :)

Vierailija
8/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja hyvä aamiainen! Melkein unohdin että pitää mennä töihih! mukavaa päivää Sinulle!

Vierailija
9/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minulle iso asia, mutta muille varmaan pieni. 13-vuotias koirani nousi kipulääkkeen ansiosta pirteänä ja kivuttomana aamulenkille :) Viikkoja tässä enää on mutta tuo piristi todella mieltä.

Vierailija
10/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, kun töissä ruokatauolla haen kahviautomaatista Cappuchinon ja Hesarin. Istun johonkin nurkkäpöytään omaan rauhaan. Juon kahvia, luen Hesaria, olen onnellinen.

Vierailija
11/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aamulla huomasin että moottoritiellä oli jälleen kesärajoitukset 100 -> 120 :)

Vierailija
12/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää tämä ja huominen päivä töitä ja sitten on viikonloppu ja saa nukkua pitkään eikä tarvitse tehdä MITÄÄN! 😌

Vierailija
13/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Ekana tuli mieleen kevään valo, vaikka se on kyllä iso asia. Taas on selvitty yhdestä talvesta.

Kun ratikka tulee sopivasti pysäkille samaan aikaan kuin minä. 

Joku tarjoaa istumapaikkaa ratikassa tai bussissa. 

Kokkailin illansuussa perheelle ja vihannekset oli kauniita: sipuli, suippopaprika, varsiselleri, zucchini, porkkana ... 

Kun pakastimesta löytää tatteja, vaikka luulee, että viimeiset on jo syöty. 

Kääriytyminen kylpytakkiin suihkun jälkeen. 

Onnittelut uudesta hammasharjasta, ap. Tiedän tunteen :)

Kiitos! Vieläkin ihmetyttää, miten iloiseksi näinkin pieni asia saa, heh! 😊

Ihania juttuja olette muutkin laittaneet. Lisää saa laittaa. 👍🏼Ap

Vierailija
14/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko ja hyvä aamiainen! Melkein unohdin että pitää mennä töihih! mukavaa päivää Sinulle!

Kiitos, sinulle myös! 👋 Ap

Vierailija
15/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minulle iso asia, mutta muille varmaan pieni. 13-vuotias koirani nousi kipulääkkeen ansiosta pirteänä ja kivuttomana aamulenkille :) Viikkoja tässä enää on mutta tuo piristi todella mieltä.

Jaksamista ja tsemppiä sinullekin koirasi viimeisiin viikkoihin! 👍🏼 Ap

Vierailija
16/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni katsoin ulos ikkunasta ja näin keväisen aamunsarastuksen. Keittämästäni kahvista tuli erinomaista, ihana hörppiä sitä ja katsoa kuinka aurinko maalaa raitoja keittiöön verhojen välistä <3

Vierailija
17/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aamulla huomasin että moottoritiellä oli jälleen kesärajoitukset 100 -> 120 :)

Tästä minäkin iloitsen jo etukäteen. Huomenna parin sadan kilsan ajo - saan nukkua aamulla vartin pidempään 😊

Vierailija
18/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä täällä kannata kertoa, täällä pyörii ihmisiä jotka onnistuu imemään kaiken ilon ja onnen pienistäkin asioista. Varmaan livenä ovat sellaisia ihmisiä, että johonkin elävään jos koskevat niin se kuolee heti tai ainakin masentuu ja tekee itsemurhan.

Tuollaisille otuksille oli joku nimikin olemassa..ankeuttaja?

Piri tekee iloiseksi😁

Vierailija
19/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpaiste. Ekat kevtätkukat, pajunkissat ja hiirenkorvat. Kaverin hassu kuva facebookissa. Puhtaat lakanat. Kun löysin 2 yrttiteetä josta tykkään iltajuomisiksi. Naapurin söpö koiranpentu jota rapsutan aina kun nähdään :)

Vierailija
20/26 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pidät viikkoja vanhaa koiraasi kitumassa? Eikö olisi kivempi laittaa kärsimyksistä pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme