Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12-vuotias haluaa virpomaan..huoh..

Vierailija
05.04.2017 |

Ettäkö noita-asua päälle vaan sitten. En tätä tytölle itselleen sanonut, mutta olisko jo ikää liikaa noihin puuhiin 😊

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, anna lapsen olla lapsi niin kauan kuin haluaa. Säälittää nenpikkupissikset jotka pyörii tuolla kauppakeskuksissa.

Vierailija
2/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut mennä 12-vuotiaana vielä mutta äiti sanoi että olin jo liian vanha. En vetänyt hernettä nenään vaan jäin sitten kotiin piirtämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tytön noidaksi puen..yhdessä askarrellaan vitsatkin. Ap

Vierailija
4/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut meillä, että isompana pitää olla muutakin annettavaa kuin virpomista, esim. laulaa tai lausuu runon tms. Täällä päin nimittäin tulee porukoita, missä isot lapset laumana antaa yhdessä rupusen risun, ja sitten ollaan vailla jokaiselle kunnon karkkeja.

Vierailija
5/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehdotat että ostat hänelle omat karkit :D jos se on karkista kiinni

Vierailija
6/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan yli-ikäisille ahneille kakaroille raakoja kananmunia. Poikkeuksena ne lapset, jotka a) ovat tuttuja b) ovat selvästi pienempien lasten apuna ja tukena. On kadonnut tämä virpomisperinteen tarkoitus kokonaan, tuskin kaikki lapset edes ovat perille siitä, mitä oikeasti ovat tekemässä kun virpovat. Noloa vanhemmille.

Vierailija
7/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin vikan kerran virpomassa 12-vuotiaana. Kivat muistot jäi. Panostettiin kaverin kanssa täpöllä ja saatiin hyvä saalis. Hengattiin sinä päivänä monella yksinäisellä mummolla. :) Se oli kyllä vähän outo, joka tuli avaamaan oven rintsikoissa silmät ristissä.

Vierailija
8/13 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalaiset maalaa pääsiäismunia, vaikka toivottiin jo, että se homma olisi historiaan jäänyttä pelleilyä.

Vierailija
9/13 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen sellaista että näitä virpojakakaroita varten laitan pieniä paskapyörylöitä käytettyyn karkkipaperiin tai muuhun joka muistuttaa namia tai pääsiäismunaa. Typerät lapset sitten ihastuneina ottavat vastaan eivätkä osaa aavistaa että sisällä onkin löyhkäävää paskaa. Olisi hauska olla näkemässä kakaroiden pettyneet ilmeet kun avaavat herkkunsa. Oppivat olemaan tulematta rimputtelemaan toisten ovikelloja kutsumatta.

Vierailija
10/13 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin ennen Otaniemessä ja välillä kävi 20+v virpojia (nuorempia ei yhtään). Annoin näille kaljaa :D en tajua miksi ap:n pitää olla noin tylsä

Vierailija
11/13 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi mennä, 12-vuotias on vielä lapsi ja jos haluaa mennä niin miksei. Onko sillä aikuistumisella niin kova kiire muka?!!

Vierailija
12/13 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan aikuinenkin virpoa, vaikka naista pepulle.

Vierailija
13/13 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin vielä 13 vuotiaana, mutta vain siksi, että sain rahaa tupakkaan, ja ilmaiset karkitkin kelpas 80 luvulla 😀