Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tää muija duunaa?

Vierailija
03.04.2017 |

Kolmekymppinen naispuolinen sinkku laittaa aina koko kaverijoukolle viestiä milloin on heränny baari-illan jälkeen vieraasta sängystä.. Onko hän niin puutteessa vai mikä on syy siihen, että pitää AINA ilmoittaa kaikille Whatsappissa saaneensa munaa? Luuleeko se, että me muut tullaan kateelliseksi hänen kännijyystöstään vai mikä on syy tähän viestitulvaan AINA silloin kun lykästää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin kaveriporukassa naureskellaan toistemme toilailuille ja ollaan ylipäätään kiinnostuneita toistemme elämästä. Yksi naureskelee villiä sinkkuelämää, toinen koko perheen kattavaa noro-epidemiaa. Selän takana ei toistemme jutuista valiteta, Whatsapp-ryhmistä kun voi myös poistua itse.

Vierailija
2/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt/av-mammojen haippirinki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin kaveriporukassa naureskellaan toistemme toilailuille ja ollaan ylipäätään kiinnostuneita toistemme elämästä. Yksi naureskelee villiä sinkkuelämää, toinen koko perheen kattavaa noro-epidemiaa. Selän takana ei toistemme jutuista valiteta, Whatsapp-ryhmistä kun voi myös poistua itse.

No mitäs jos tämä sama muija spämmää aina vaan uudestaan ja kaikki liittyy hänen kännipanoihin ja melkein jokaiseen ryhmään missä hän on osallisena? Esim. yhden kaverin häälahjaketjuun (mistä ei viittis tollaisen spämmin takia poistuakkaan, muista on kyllä iso osa joukosta poistunut...)  

Vierailija
4/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs jos tämä sama muija spämmää aina vaan uudestaan ja kaikki liittyy hänen kännipanoihin ja melkein jokaiseen ryhmään missä hän on osallisena? Esim. yhden kaverin häälahjaketjuun (mistä ei viittis tollaisen spämmin takia poistuakkaan, muista on kyllä iso osa joukosta poistunut...)  

No mitäs jos sanot sille että se ihminen risoo sua, etkä mulle?  Nyt vähän oma-alotteisuutta!

Vierailija
5/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputtaa että on vapautunut ja itsenäinen nainen. Panonainen.

Vierailija
6/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on varmaan ylimielinen

Vierailija
7/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liputtaa että on vapautunut ja itsenäinen nainen. Panonainen.

Ja ilmoittaa, että tavara on vielä kunnossa... 

Vierailija
8/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma, huono itsetunto, kaipaa hyväksyntää? Itse jos olisin perheellinen tai vakaassa parisuhteessa niin ehkä ihan kiva (välillä) kuulla villeistä sinkkuviikonlopuista. Silloin voisin salaa itsekseni myhäillä, että onneksi olen kasvanut tuon vaiheen yli. Niin kauan, kun ei julkaise sentään näistä miehistä tai itsestään kuvia (tai videoita) niin ignooraisin vain jutut, jos liikaa ärsyttää.

Vierailija
9/9 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarma, huono itsetunto, kaipaa hyväksyntää? Itse jos olisin perheellinen tai vakaassa parisuhteessa niin ehkä ihan kiva (välillä) kuulla villeistä sinkkuviikonlopuista. Silloin voisin salaa itsekseni myhäillä, että onneksi olen kasvanut tuon vaiheen yli. Niin kauan, kun ei julkaise sentään näistä miehistä tai itsestään kuvia (tai videoita) niin ignooraisin vain jutut, jos liikaa ärsyttää.

Samaa veikkaisin, jos on joukon harvoja sinkkuja niin pitää näyttää että menee hänelläkin lujaa.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän