Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä ihmisiä

Vierailija
03.04.2017 |

Enkä elämää. Tekis mieli mennä vain johonkin korpeen ryyppäämään. Olen 30-vuotias nainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana. 

Vierailija
2/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! T. N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla sinne korpeen sun kaa, jos annat pimperoo.

T; Kilttimiäs

Vierailija
4/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jakaa vaikka kaikille persettä jos se ei aiheuta ikäviä taukoja alkoholin nauttimiseen. Noihin ansaitsemattomiin kehuihin suhtaudun kuin autistinen suomalainen eli murjotan.

Ap

Vierailija
5/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin jakaa vaikka kaikille persettä jos se ei aiheuta ikäviä taukoja alkoholin nauttimiseen. Noihin ansaitsemattomiin kehuihin suhtaudun kuin autistinen suomalainen eli murjotan.

Ap

😀😃😁

Vierailija
6/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paras!Meillä töissä juuri suuniteltiin koko osaston yhteistä kevätpäivää ja jengi ihan mehuissaan mitä voitais tehdä yhdessä. Siinä mietin että voi vit*_+{##¥ mä en kestä ihmisiä,teen työni hyvin niin eikö se riitä! Pitääkö mennä jonnekkin leikkimään tiimiä,eikö vaal voitais tehdä työt ja hyvä niin.

Se karmea pakotettu sosialisointi ihmisten kanssa,jotka ei vois vähempää kiinnostaa ja kiito joo en myöskään halua kertoa heille itsestäni!

Vierailija
7/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paras!Meillä töissä juuri suuniteltiin koko osaston yhteistä kevätpäivää ja jengi ihan mehuissaan mitä voitais tehdä yhdessä. Siinä mietin että voi vit*_+{##¥ mä en kestä ihmisiä,teen työni hyvin niin eikö se riitä! Pitääkö mennä jonnekkin leikkimään tiimiä,eikö vaal voitais tehdä työt ja hyvä niin.

Se karmea pakotettu sosialisointi ihmisten kanssa,jotka ei vois vähempää kiinnostaa ja kiito joo en myöskään halua kertoa heille itsestäni!

Me käytiin duuniporukalla kattomassa näytelmä. Se on siitä miellyttävää ettei tarvitse keskustella kenenkään kanssa.

Ap

Vierailija
8/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här! Koska mennää

Vierailija
9/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kestä enää naisia,vihaan niitä!olen mies

Vierailija
10/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä elämää. Tekis mieli mennä vain johonkin korpeen ryyppäämään. Olen 30-vuotias nainen.

ala vetää vaan,näitä johanna tukiaisia riittää suomessa

Vierailija
11/11 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perhana! Nyt ne haluu jo seurata mua! Mulla on vakavia tauteja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä