Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI seksiä viiteen viikkoon - seksitön avioliitto?

Vierailija
03.04.2017 |

Joko voin sanoa joutuvani elämään seksittömässä avioliitossa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä noin "lyhyen ajan" jälkeen vielä tuomitsisi avioliittoa täysin seksittömäksi. Riippuu tietysti siitäkin onko suunnitelmissa mahdollisesti tulevaisuudessa kuitenkin vielä peittoa heiluttaa. Seksittömiä kausia tulee helposti pitkässä suhteessa. Kyllähän se nakertaa, itsellä nyt kaksi viikkoa seksittömyyttä takana, koska miehellä ei seiso kunnolla. Oma käsi on hyvä kaveri näinä hetkinä.

Vierailija
2/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä noin "lyhyen ajan" jälkeen vielä tuomitsisi avioliittoa täysin seksittömäksi. Riippuu tietysti siitäkin onko suunnitelmissa mahdollisesti tulevaisuudessa kuitenkin vielä peittoa heiluttaa. Seksittömiä kausia tulee helposti pitkässä suhteessa. Kyllähän se nakertaa, itsellä nyt kaksi viikkoa seksittömyyttä takana, koska miehellä ei seiso kunnolla. Oma käsi on hyvä kaveri näinä hetkinä.

Miehen potenssiongelma on huono tekosyy pitää naista kokonaan ilman, voisi ongelmastaan huolimatta nuolla ja sormettaa ja vaikka käyttää tekomunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt vielä, jos ennen tuota viittä viikkoa tahti oli teille normaali.

Me ei olla harrastettu seksiä kahteen vuoteen eikä ole sellaista ajatustakaan että jotain voisi tapahtua tänään, huomenna tai ensi syksynä. Tästä on tullut se tavallinen tila.

Vierailija
4/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näköjään tulee joo ja aina MIEHEN takia, siis siksi, että miestä ei kiinnosta seksi vanhan vaimon kanssa. On siis ainakin lähes yhtä pitkiä jaksoja ilman ollut ennenkin muutaman kerran ja jakso ilman loppuu aina tasan sitten kun mies niin haluaa. Aina näin. Nöyryyttävää. Ap

Vierailija
5/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miesystäväni kanssa vuoden, ja seksiä ei ole ollut vielä kertaakaan. Voiko tätä suhdetta sanoa seksittömäksi? Kätenikin askartelevat ihan muissa tehtävissä kuin alapäässäni. Työssä mä kirjoitan, kotona siivoan.

Vierailija
6/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut miesystäväni kanssa vuoden, ja seksiä ei ole ollut vielä kertaakaan. Voiko tätä suhdetta sanoa seksittömäksi? Kätenikin askartelevat ihan muissa tehtävissä kuin alapäässäni. Työssä mä kirjoitan, kotona siivoan.

Hihhuleilta ei ole kysytty mitään.

Vierailija
7/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi viikkoa ei ole aika eikä mikään.

Vierailija
8/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt naimisiin jos olisin tiennyt sen tarkoittavan tarpeideni säännöllistä sivuuttamista. Ap

Vierailija
9/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt saatana. Kun olette olleet ilman seksiä viisi vuotta, olette seksittömässä liitossa. Tuo ei ole mitään.

Vierailija
10/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi viikkoa on kyllä tuskaisen pitkä aika jos on itse seksuaalisesti aktiivinen.

Vierailija
11/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tosin toistuvat yli 10 viikon kaudetkaan eivät ole tavattomia. Ja ne päättyvät aina siihen, että minä teen asialle jotain, puoliso ilmeisesti pystyisi jatkamaan loputtomiin. Eniten sattuu, ettei kelpaa, ei ole tarpeeksi haluttava kaikista lähimmälleen. Jollekin muulle varmaan kelpaisin, mutta sitten lapsilta hajoaisi perhe. Puolisolta ei tulisi edes henkistä hyväksyntää eroon, koska hän ei suostu tekemään asialle mitään, eikä toisaalta koe mitään ongelmaakaan olevan.

Vierailija
12/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei (välttämättä) ole naisessa itsessään, jos miestä ei enää kiinnosta, vaan ihan ihmisen biologiassa. Ne teidän miehet on vaan panneet teitä tarpeeksi monta kertaa ja kaipaavat nyt uutta naista siemennettäväksi. Miehen (biologinen) tehtävä kun on ruiskia sitä spermaansa mahdollisimman moneen vakoon kasvamaan, ja kun yhteen emättimeen on kehon / aivojen mielestä laskettu sitä siementä tarpeeksi monta kertaa, menee jarru päälle: jo riittää tähän reikään, on aika etsiä uusi tamma astuttavaksi. Siis mies itse ei välttämättä näin ajattele, mutta näin kroppa reagoi, jotta saataisiin mies ohjattua lajin selviytymisen kannalta oikeaan suuntaan, eli vielä kyntämättömille vaoille, mielellään neitseellisille. Moni mies yrittää (urheasti? typerästi?) taistella tätä vastaan ja pysyä uskollisena naiselleen (varsinkin jos sitä jälkikasvua on), mutta sitten ollaan näissä seksittömissä liitoissa eikä kenelläkään ole kivaa. Tutkimusten mukaan maks. kaksi vuotta voi olla seksuaalisesti aktiivinen yhden kumppanin kanssa, sitten meno lässähtää valtaosalla.

Vierailija
13/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin 17 vuotta puutteesta aviossa. Tuoss a pari vuotta sitten sain testolääkityksen "yleisen toimeliaisuuden säilyttämiseksi", mutta en käytä lääkkeitä koska sivuvaikutuksena on julmettu panetus. Ja kun ei saanut pimpsaa niin hukkaan meni tuo jörnösfiilis.

Nyt homma on mennyt päinvastaiseksi: nainen ihmettelee kun en halua häntä, tekee aloitteita ja itkee "ymmärtävänsä nyt kuinka kauhee pihtari on ollut". En vaan lämpene enää.

Liian myöhään, sillä pidän tästä olotilasta aivan liikaa kun ei ole koko ajan seksi mielessä, pystyn keskittymään hyvin tekemisiini eikä hänellä ole mitään keinoja kiristää tekemään asioita hänen mielensä mukaisesti. Suorastaan nautin siitä että nyt on minun vuoroni antaa takaisin tuon 17 vuoden edestä.

Vierailija
15/15 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi