Onko Fazerin sininen tarkoitettu vain ylioppilastutkinnon suorittaneille?
Näin juuri ilmeisesti uuden Fazerin sinisen mainoksen, jossa mm joukko vanhoja ihmisiä tanssi ylioppilaslakit päässä hienossa huvilassa.
Minulle tuli niin paha mieli tästä, koska suvussamme ei ole yhtään ylioppilasta. Emme ole selvästikään sellaisia hienoja ihmisiä, joita Fazer kuvaa mainoksessaan.
En enää osta Fazerin suklaata vaan Pandaa tai jotain Lidlin halpismerkkiä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen oli huikeassa tarjouksessa ja ihmettelen kuin se lava ei ollut jo tyhjä tai viimimmillään. En ymmärrä miksi niin hyvässä tarjouksessa ketään ei osta.
kukaan*
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen oli huikeassa tarjouksessa ja ihmettelen kuin se lava ei ollut jo tyhjä tai viimimmillään. En ymmärrä miksi niin hyvässä tarjouksessa ketään ei osta.
Nami on duunareiden ja weeteiden juttu. Sivistyneistö ei syö namia. Ehkä siksi, väärä kohderyhmä?
Itse lopetin Fazerin sinisen syömisen kun näin että joku amis osti sitä.
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Siis siinä mainoksessa oli sellainen ihana vanhan ajan fiilis. Mutta niillä ylioppilaslakeilla kerrottiin että tämä on sivistyneistön juttu. Ei rasvahaalari duunareille ja tuulipukumuijille.
Mulle tuli niin paha mieli. Itkettää! Ap
Luulisi "eliitin" syövän jotain vähän kalliimpaa kuin perus markettisuklaata. :D Lisäksi eikö nykyään ole jonkin verran myös amislakkeja?
itse en vietä vappua, kun se on ylioppilaitten juhla. en ole koskaan käynyt lukiota ja viinakaan ei maistu, niin en ole nähnyt vapun viettämiselle tarvetta.
Maraboun sininen on melko hyvää. Syön sitä parhaillaan.
se mainos on pelkkää propakandaa. me yllioppilaat syödään vaan pelkialaista sulkaata.
Vappu on tylsä juhla. Saa helposti kulkutauteja ja halpaa kaljaa mutta ei pillua bordellista.
Onneksi minulla on luxemburgissa kasvatettuja caacao papuja.
Suomalaisten ja Suomea fanittavien suklaa.
Vierailija kirjoitti:
itse en vietä vappua, kun se on ylioppilaitten juhla. en ole koskaan käynyt lukiota ja viinakaan ei maistu, niin en ole nähnyt vapun viettämiselle tarvetta.
Ai eikö se ollutkaan työläisten juhla? Hyvä tietää...
Vappu on suomen keskiaikaisten markkinoihin pukeutuvien juhla minkä näen koomisena fazerina.
Ai kun on käynyt lukion, niin onkin eliittiä? :D Just joo. En tiennytkään, että oon niin hienoa eliittiä!
Älä kuule välitä jostain pirun lakista mainoksessa!
t. lukion käynyt, mutta en eliittiä
Vappu on paras juhla, ei liity mitenkään uskonnollisiin ja ahdistaviin juttuihin. Fazerin sininen on parasta suklaata, aina on mennyt ennätysajassa kaupaksi.
Minä olen käynyt lukion ja eliitin mutta en vappumarkkinoiden viisasten kirjaa. Sen voi polkea ja repiä niin voi päästää hallituksen kokouksen jäähdyttely session jälkeen inventaarioon ja siitä nominatiivien kautta kunnon työhön missä eliitti vaisuu polkemalla ja työntämällä vetoihin puhtaan vapun jälkituloksesta.
Takatukka nostalgisoi, eipä juuri puhuttele.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun on käynyt lukion, niin onkin eliittiä? :D Just joo. En tiennytkään, että oon niin hienoa eliittiä!
Älä kuule välitä jostain pirun lakista mainoksessa!
t. lukion käynyt, mutta en eliittiä
Mua harmittaa se, että nämä ihmiset selvästi oli eliittiä: fiksuja, hoikkia, kauniisti vanhentuneita. Ja KAIKILLA, siis jok'ikisellä oli se perhanan yo-lakki päässä. Siinä alleviivattiin juuri sitä, kaikki tällaiset kultuvoituneet ihmiset on ylioppilaita. (Tietenkään kaikki ylioppilaat ei ole hienoja ihmisiä.) Ap