Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Fazerin sininen tarkoitettu vain ylioppilastutkinnon suorittaneille?

Vierailija
02.04.2017 |

Näin juuri ilmeisesti uuden Fazerin sinisen mainoksen, jossa mm joukko vanhoja ihmisiä tanssi ylioppilaslakit päässä hienossa huvilassa.

Minulle tuli niin paha mieli tästä, koska suvussamme ei ole yhtään ylioppilasta. Emme ole selvästikään sellaisia hienoja ihmisiä, joita Fazer kuvaa mainoksessaan.

En enää osta Fazerin suklaata vaan Pandaa tai jotain Lidlin halpismerkkiä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sininen oli huikeassa tarjouksessa ja ihmettelen kuin se lava ei ollut jo tyhjä tai viimimmillään. En ymmärrä miksi niin hyvässä tarjouksessa ketään ei osta.

2/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin sininen oli huikeassa tarjouksessa ja ihmettelen kuin se lava ei ollut jo tyhjä tai viimimmillään. En ymmärrä miksi niin hyvässä tarjouksessa ketään ei osta.

kukaan*

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nami on duunareiden ja weeteiden juttu. Sivistyneistö ei syö namia. Ehkä siksi, väärä kohderyhmä?

4/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin Fazerin sinisen syömisen kun näin että joku amis osti sitä. 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
5/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä mainoksessa oli sellainen ihana vanhan ajan fiilis. Mutta niillä ylioppilaslakeilla kerrottiin että tämä on sivistyneistön juttu. Ei rasvahaalari duunareille ja tuulipukumuijille.

Mulle tuli niin paha mieli. Itkettää! Ap

Vierailija
6/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi "eliitin" syövän jotain vähän kalliimpaa kuin perus markettisuklaata. :D Lisäksi eikö nykyään ole jonkin verran myös amislakkeja?

Vierailija
7/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en vietä vappua, kun se on ylioppilaitten juhla. en ole koskaan käynyt lukiota ja viinakaan ei maistu, niin en ole nähnyt vapun viettämiselle tarvetta.

Vierailija
8/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraboun sininen on melko hyvää. Syön sitä parhaillaan.

Vierailija
9/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mainos on pelkkää propakandaa. me yllioppilaat syödään vaan pelkialaista sulkaata.

Vierailija
10/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on tylsä juhla. Saa helposti kulkutauteja ja halpaa kaljaa mutta ei pillua bordellista.

Vierailija
11/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on luxemburgissa kasvatettuja caacao papuja.

Vierailija
12/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten ja Suomea fanittavien suklaa.

Vierailija
13/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en vietä vappua, kun se on ylioppilaitten juhla. en ole koskaan käynyt lukiota ja viinakaan ei maistu, niin en ole nähnyt vapun viettämiselle tarvetta.

Ai eikö se ollutkaan työläisten juhla? Hyvä tietää...

Vierailija
14/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on suomen keskiaikaisten markkinoihin pukeutuvien juhla minkä näen koomisena fazerina.

Vierailija
15/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun on käynyt lukion, niin onkin eliittiä? :D Just joo. En tiennytkään, että oon niin hienoa eliittiä!

Älä kuule välitä jostain pirun lakista mainoksessa!

t. lukion käynyt, mutta en eliittiä

Vierailija
16/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on paras juhla, ei liity mitenkään uskonnollisiin ja ahdistaviin juttuihin. Fazerin sininen on parasta suklaata, aina on mennyt ennätysajassa kaupaksi.

Vierailija
17/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt lukion ja eliitin mutta en vappumarkkinoiden viisasten kirjaa. Sen voi polkea ja repiä niin voi päästää hallituksen kokouksen jäähdyttely session jälkeen inventaarioon ja siitä nominatiivien kautta kunnon työhön missä eliitti vaisuu polkemalla ja työntämällä vetoihin puhtaan vapun jälkituloksesta.

Vierailija
18/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takatukka nostalgisoi, eipä juuri puhuttele.

Vierailija
19/19 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun on käynyt lukion, niin onkin eliittiä? :D Just joo. En tiennytkään, että oon niin hienoa eliittiä!

Älä kuule välitä jostain pirun lakista mainoksessa!

t. lukion käynyt, mutta en eliittiä

Mua harmittaa se, että nämä ihmiset selvästi oli eliittiä: fiksuja, hoikkia, kauniisti vanhentuneita. Ja KAIKILLA, siis jok'ikisellä oli se perhanan yo-lakki päässä. Siinä alleviivattiin juuri sitä, kaikki tällaiset kultuvoituneet ihmiset on ylioppilaita. (Tietenkään kaikki ylioppilaat ei ole hienoja ihmisiä.) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi