Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet Amy Schumerin uusimman stand up spesiaalin?

Vierailija
02.04.2017 |

Katsottiin tyttöystävän kanssa eilen ja olen lähes sanaton, niin huono se oli. Tyttöystävä sai raivarit yhdessä vaiheessa ja rupesi huutamaan ja lopetti katselun, luulin että stand upin pitäisi olla hauskaa, eikä aiheuttaa raivareita.
Keikka pähkinänkuoressa, Amy kertoo kuinka vastenmielinen hän on ja kuinka alapää haisee ja sitä rataa, hän jauhoi haisevasta römpsästään koko ajan ja ei hauskalla tavalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä :D 

Vierailija
2/8 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mielestä ollut hauska... Enenmän sellaista pieruhuumoritasoa, joka ei minuun oikein iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan suomalaiselt kultuurilta jätti vaginoineen ja kudottuine peniksineen. 

"Mimosa Pale, an artist from Finland, invites her fellow citizens to climb into her vagina-themed bike taxi."

http://urbanvelo.org/giant-vagina-bike-taxi/

"

Pitsipenikset hämmentävät Lahdessa

Taidegalleria Uusi Kipinä Lahdessa on paikka, jossa kultaisista kehyksistä löytyy peniksiä. Ei aitoja, vaan pitsistä nyplättyjä. "

Vierailija
4/8 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mielestä ollut hauska... Enenmän sellaista pieruhuumoritasoa, joka ei minuun oikein iske.

No minusta se oli jo outo ja vaivaannuttava, aika kaukana hauskasta. Nolointa oli se jatkuva pysähtyminen ja yleisöön katsominen nyt pitää nauraa.

Vierailija
5/8 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo AS teidän mielestä oikeasti hauska? Mun mielestä se on tylsä ja vaivaannuttava. Tai sitten en vaan tajua, missä sen hauskuus piilee.

Vierailija
6/8 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo AS teidän mielestä oikeasti hauska? Mun mielestä se on tylsä ja vaivaannuttava. Tai sitten en vaan tajua, missä sen hauskuus piilee.

Sepä se, kun ei ollut hauska. Aika harvoin tyttöystävä mun seurassa tuolla tavalla suuttuu. En voi kun arvata, mutta ehkä se itsensä haukkuminen ja halveeraaminen oli liikaa, ei mitään tyyliä. 

Vierailija
7/8 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivareita?! HUI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän