Miten saan vatsan pieneksi (syöminen+liikunta)?
Miten pitäisi syödä ja miten liikkua, missä ajassa tuloksia tulee? En halua mennä lenkkeilemään ihmisten katseiden alle, voiko sitä välttää?
Kommentit (15)
Auttaisko jokin yksinkertainen jumppaliike kotona, kuten 500 kyykkyyn menoa ja ylös?
Vierailija kirjoitti:
Auttaisko jokin yksinkertainen jumppaliike kotona, kuten 500 kyykkyyn menoa ja ylös?
No lisätään sen verran että kyllä mä salilla käyn ihan mielelläni :) auttaako tuollaiset kyykyt, eiks siinä pitäis olla sitä laitteen tuomaa vastustakin
Kyllä se ihan ruokaa vähentämällä ja rasvoja, sokereita ja alkoholia välttämällä lähtee. Lisäksi kävelylenkkeilyä ja vähän jumppaliikeitä kotona. Ruokavalio on tehokkaampi laihduttaja kuin liikunta mutta täydentävät toisiaan. Juo paljon kivennäisvettä. Se pitää nälän loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan ruokaa vähentämällä ja rasvoja, sokereita ja alkoholia välttämällä lähtee. Lisäksi kävelylenkkeilyä ja vähän jumppaliikeitä kotona. Ruokavalio on tehokkaampi laihduttaja kuin liikunta mutta täydentävät toisiaan. Juo paljon kivennäisvettä. Se pitää nälän loitolla.
KIVENNÄISVETTÄ?
Abs are made in the kitchen! Voit veivata vaikka kaiket illat vatsarutistuksia ym. mutta jos ruokavalio on retuperällä, tuloksia on turha odotella.
Ja lopeta toi jatkuva upittaminen, sata tällasta keskusteluu löytyy ihan googlettamallaki
Pikkasen extraa on parempi kuin tuulen raiskaama winkuheinä!
Huoooooh kirjoitti:
Ja lopeta toi jatkuva upittaminen, sata tällasta keskusteluu löytyy ihan googlettamallaki
Millä hakusanoilla?
Mene salille ohjattuun jumppaan. Itselläni on vatsa hävinnyt miltei kokonaan ja olen päässyt bikinikuntoon viidessä kuukaudessa. Olen käynyt jumpassa max viisi kertaa viikossa, välillä vain pari kertaa viikossa riippuen vähän töideni aikatauluista. Olen syönyt vähintään toisena ateriana päivittäin pelkkää salaattia, esim että päivällä syö lämpimän ruoan ja illalla salaatin jumpan jälkeen. Paino on pudonnut miltei 8 kg ja vaatekoko on pudonnut 38:sta 36:een.
Mulla auttaa vatsaan just se lenkkeily. Kaikki ylimääräinen sulaa vyötäröltä, kun juoksee vaan vitosta. Nopeudella ei oo väliä, hidaskin hölkkä sulattaa vatsaläskit.
up