Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan vatsan pieneksi (syöminen+liikunta)?

Vierailija
02.04.2017 |

Miten pitäisi syödä ja miten liikkua, missä ajassa tuloksia tulee? En halua mennä lenkkeilemään ihmisten katseiden alle, voiko sitä välttää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko jokin yksinkertainen jumppaliike kotona, kuten 500 kyykkyyn menoa ja ylös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisko jokin yksinkertainen jumppaliike kotona, kuten 500 kyykkyyn menoa ja ylös?

No lisätään sen verran että kyllä mä salilla käyn ihan mielelläni :) auttaako tuollaiset kyykyt, eiks siinä pitäis olla sitä laitteen tuomaa vastustakin

Vierailija
4/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihan ruokaa vähentämällä ja rasvoja, sokereita ja alkoholia välttämällä lähtee. Lisäksi kävelylenkkeilyä ja vähän jumppaliikeitä kotona. Ruokavalio on tehokkaampi laihduttaja kuin liikunta mutta täydentävät toisiaan. Juo paljon kivennäisvettä. Se pitää nälän loitolla.

Vierailija
7/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihan ruokaa vähentämällä ja rasvoja, sokereita ja alkoholia välttämällä lähtee. Lisäksi kävelylenkkeilyä ja vähän jumppaliikeitä kotona. Ruokavalio on tehokkaampi laihduttaja kuin liikunta mutta täydentävät toisiaan. Juo paljon kivennäisvettä. Se pitää nälän loitolla.

KIVENNÄISVETTÄ?

Vierailija
8/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abs are made in the kitchen! Voit veivata vaikka kaiket illat vatsarutistuksia ym. mutta jos ruokavalio on retuperällä, tuloksia on turha odotella.

Vierailija
10/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopeta toi jatkuva upittaminen, sata tällasta keskusteluu löytyy ihan googlettamallaki

Vierailija
11/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen extraa on parempi kuin tuulen raiskaama winkuheinä!

Vierailija
13/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoooooh kirjoitti:

Ja lopeta toi jatkuva upittaminen, sata tällasta keskusteluu löytyy ihan googlettamallaki

Millä hakusanoilla?

Vierailija
14/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene salille ohjattuun jumppaan. Itselläni on vatsa hävinnyt miltei kokonaan ja olen päässyt bikinikuntoon viidessä kuukaudessa. Olen käynyt jumpassa max viisi kertaa viikossa, välillä vain pari kertaa viikossa riippuen vähän töideni aikatauluista. Olen syönyt vähintään toisena ateriana päivittäin pelkkää salaattia, esim että päivällä syö lämpimän ruoan ja illalla salaatin jumpan jälkeen. Paino on pudonnut miltei 8 kg ja vaatekoko on pudonnut 38:sta 36:een.

Vierailija
15/15 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa vatsaan just se lenkkeily. Kaikki ylimääräinen sulaa vyötäröltä, kun juoksee vaan vitosta. Nopeudella ei oo väliä, hidaskin hölkkä sulattaa vatsaläskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan