Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin omenahotellissa samassa hississä ilotytön ja asiakkaansa kanssa.

Vierailija
02.04.2017 |

Jotenkin kiusallinen tilanne. Sattuivat olemaan siinä alakerrassa samaan aikaan. Ilotyttö odotteli ulkona, mies tuli hänet hakemaan ja tulivat samaan hissiin, jossa minä olin.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ilmeni, että kyseessä oli ilotyttö ja asiakas?

Vierailija
2/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä sen nyt vaan näki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvan näköinen nuori nainen

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
4/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko blondi?

Vierailija
5/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit itse omenahotellissa? Siellä käyvät vain ammattilaiset, niiden asiakkaat ja pettäjät salapanolla.

Vierailija
6/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan ajatteli sinusta samoin. Ilotyttö se siinä, Omenahotellin hississä.

Vierailija
7/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen olleeni samassa tilanteessa. Mies oli keski-ikäinen, halvasti ja tyylittömästi pukeutunut ja vähän humalassa. Nainen oli aivan eri paria, nuori ja laittautunut mutta jotenkin suttuisen ja kuluneen näköinen. Miestä selvästi jännitti eivätkä he puhuneet toisilleen mitään tai katsoneet toisiinsa hissimatkan aikana.

Vierailija
8/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko blondi todella laiha tyttö ja helsingissä?

Vierailija
9/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen olleeni samassa tilanteessa. Mies oli keski-ikäinen, halvasti ja tyylittömästi pukeutunut ja vähän humalassa. Nainen oli aivan eri paria, nuori ja laittautunut mutta jotenkin suttuisen ja kuluneen näköinen. Miestä selvästi jännitti eivätkä he puhuneet toisilleen mitään tai katsoneet toisiinsa hissimatkan aikana.

Samassa hississä? Kuinka paljon populaa siihen yhteen hissiin nyt mahtui?

Vierailija
10/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useimpien hotellien hisseihin mahtuu ihan vaivatta kolme ihmistä.

Vierailija
11/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko blondi todella laiha tyttö ja helsingissä?

Onko hki:ssä joku tunnettukin ilotyttö kun kaikki häntä kyselee?

Vierailija
12/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, sinä ja nuo kaksi?

Vierailija
13/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä tuosta. Antaa ihmisten elää, kun ei laitontakaan homma ole.

Vierailija
14/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli itse asiassa mieleen, kun vietin hiljattain säätöni kanssa yön omenahotellissa, että meistä varmaankin voisi ajatella vaikka mitä. Varasin kahden hengen huoneen pelkästään omalla nimelläni. Menin huoneeseen ennen miestä ja hain hänet alaovelta. Emme erityisemmin pussailleet huoneen ulkopuolella. Olimme hississä melko hiljaisia. Olemme vähän "eri paria". Emme siis varmaankaan ulkopuolisen silmiin näyttäneet pariskunnalta.

Vierailija
15/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tavallisimmin hissit on mitoitettu 4-6 henkilölle. Sitten on tietysti vielä erikseen sairaala- ym. laitoshissit, jotka yleensä ovat isompia.

Etkö ole milloinkaan nähnyt etkä käyttänyt hissiä, vai miksi kyselet noin tyhmiä?

Vierailija
16/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh oon ollut ihan oman aviomieheni kanssa omenassa iltapäivällä (lapsilta salaa) ihanaa oli!

Vierailija
17/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, sinä ja nuo kaksi?

Samassa tilanteessa = samanlaisessa tilanteessa. Eihän aloituksesta käynyt ilmi kaupunkia tai mitään muitakaan piirteitä, mistä tilanteen olisi voinut tunnistaa. Viestini oli tarkoitettu kommentiksi koskien ap:n tuntemaa vaivautuneisuutta. Tiedän, mitä hän tarkoittaa, koska olen ollut vastaavassa tilanteessa. Suomessa prostituoituja näkee sen verran harvoin, että heihin kiinnittää huomiota.

Vierailija
18/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:n pointti?

Vierailija
19/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli itse asiassa mieleen, kun vietin hiljattain säätöni kanssa yön omenahotellissa, että meistä varmaankin voisi ajatella vaikka mitä. Varasin kahden hengen huoneen pelkästään omalla nimelläni. Menin huoneeseen ennen miestä ja hain hänet alaovelta. Emme erityisemmin pussailleet huoneen ulkopuolella. Olimme hississä melko hiljaisia. Olemme vähän "eri paria". Emme siis varmaankaan ulkopuolisen silmiin näyttäneet pariskunnalta.

taitaa jompi kumpi teistä pettää kun ei muuta paikkaa ole jossa nussia kuin omppuhotelli..

Vierailija
20/38 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oli oikein "kuluneen" näköinen nainen. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi